>>>>>HATIRLATMAA!~~~~
Chan: Hadi gidelim Mi cha'yı bu odaya getirsek bu camdan kaçabiliriz de nasıl..
Shila: Bakın şimdi bir planım var...
~
Shila: Ben aşağıya inip,abimi oyalayacağım ve bahçeye çıkaracağım siz de o sırada Mi cha ablayı alıp,benim odama götürün daha sonra oyalanmadan kaçın.Felix: Ohaa bu kız çok zekii.
Minhee: Gerçekten vay be.
Chan: Tamam sağ ol seni hiç unutmayacağız.
Shila: Hadi başlayalım...
~Ben aşağıya indim ve Han abim oturuyordu salonda, daha sonra Aaaaaaaa! diye bağırdım.
Shila: AAAAAAAAA!!!
Han: Ne olduuuuu?
Shila: Bahçede öcü var..
Han: Ne? Hem olsa ne olur ki,sen korkmassın.
Han: Gel bakalım. Korkak şey seniii.
Shila: T..taammaaam hadiii.
Abim ile bahçeye girdik ve iyice etrafı inceliyordu daha sonra onları gördüm Mi cha ablayı almaya gidiyorlardı..
Han: Burada birşey yok hadi gidelim.
Shila: Yaaa varrrr!!
Han: Yok dedim!
Han: Hadi odana..
~ Chan,Felix ve Minhee'ye dönüyoruz.~
Chan: Bağırma sesi geldi hadi çabuk yan odaya gidip Mi cha'yı alalım, Minhee sen burada kal.
Felix ile hızlıca yan odaya koştuk o sırada o küçük kız aşağıdaydı.
Mi cha: F..felix, C..chaan?????
Chan: Şşş! Mi cha şuan anlatamam çabuk kaçmamız lazım.
Mi cha'nın elinden tuttum ve onu diğer odaya götürdüm.
Minhee: Gelmişsiniz hadi camdan çıkalım her an gelebilirler.
Mi cha: T..tamam.
İlk Minhee sonra Mi cha, sonra da Felix ile ben teker teker camdan çıktık ve direk koşmaya başladık..
Minhee: Ah, yere düştüm ve bacağım acıyor.
Mi cha: Minhee iyi misin??
Chan: Minhee hadi kalk her an gelebilirler.
Felix: Bir susun ya!
~Felix bir anda Minhee'yi kucağına aldı o sırada herkes koşmaya devam etti. Sonunda dışarıya çıkabilmişlerdi...
~Shila'dan~
Odama çıktım ve şükürler olsun kaçabilmişlerdi. Ama abim Mi cha ablanın odada olmadığını farkedince çok kötü şeyler olacaak..
Han: Mi cha YOK!
Shila'nın iç sesi: Eyvah!bittim ben..
Han: SHİLAAAAA MI CHA NEREDE?
Shila: A..bii ben birşey bilmiyorum,hem Mi cha abla nasıl olamaz sen mi kaybettin.
Han: Ben birşey yapmadım yok işte yok nasıl kaçmış..!!!!!
Shila: Ben bilmiyorum,ama bulacağım merak etme.
~Abim gerçekten çok sinirlenmişti,ben de oyunculuk yapıp,onu sakinleştirmeye çalıştım.
~Neredeyse akşam oldu ve abim hala eve gelmedi Mi cha ablayı arıyordu. Sonunda eve gelmişti, sinirli bir şekilde odasına gitti.
~Mi cha,Chan ve Felix'den~
Mi cha'yı evine götüremezdik bulur diye,bu yüzden Chan ve Minhee'nin evine götürdük.
Felix: Ohh beeeeeee kurtulduk sonunda.
Chan: Mi chaa,iyi misin o pislik herif sana bir şey yaptımı?
Mi cha: Durun.. ben iyiyim ne oldu herşeyi anlatın.
Chan: *Olayları anlatır*
Mi cha: N..ne Shila mı? Ama o çok küçük nasıl böyle bir şey yaptı ki,hem ben ona yapmamasını söylemiştim. Çok zeki gerçekten..
Be..n.. çok teşekkür ederim Shila ve size..
Minhee: Sen iyi ol da gerisini boşver.
Felix: ÖHÖM ÖHÖM! Sen gittiğinden beri Chan'ın bize demediği kalmadı öçşkşjžşçisüş. Ağladı senin için..
Chan: FELİX! KAFANI KIRACAM HE.
Mi cha: Neyse neyse.. Eee Felix ve Minhee'cim siz evlendinizmi?
Felix&Minhee: nE!
Mi cha: NE GERÇEKTEN Mİ! YA BENDE ÇOCUĞUNUZ FALAN OLMUŞTUR DİYE BEKLİYORDUM TÜH YA!
Minhee: YA BAK Mİ CHA!
Chan: FeLiX
Utandı öçhşkzkdkjw.Felix: CHAN KAFANI KIRMİYİM.
Mi cha: Sizinle gülmeyi özlemişim..
Herkes: BİZDEEE!!
MUTLU BİR BÖLÜM OLDU,YORUM ATIN DA KONUŞALIM TEK TARAFLI OLMAK SIKICI :"(