______HATIRLATMAA!______
Bir anda kapı çaldı ve gidip kapıyı açtım ama o da neydi öyle..
...
Yerde kırmızı bir kutu vardı,ilk önce etrafa baktım kimse yoktu, kutuyu içeri aldım ve koltuğa oturdum kutuyu da kucağıma aldım.
Daha sonra inceledim ve açtım.
nE bu da neydi böyle 2 dakikalık bir şok geçirdikten sonra kendime geldim ve kutudan çıkan fotoğrafa baktım..
Ben,Chan,Minhee,Felix .. biz vardık bu fotoğrafta ama üstünde koskocaman bir çarpı işareti vardı..
Anlam veremedim bu da neydi böyle kendime gelemiyordum direk Felix'i aradım.
Felix: Ne oldu Mi chaa?
Mi cha: Olum birşey diyeceğim, *olayları anlatır* neden böyle birşey geldi bana bilmiyorum..
Felix: Oha kim yaptı bunu,bu da ne?
Mi cha: Bilmiyorum.. Chan ve Minhee'ye de haber verelim onları da ilgilendiyor sonuçta..
Mi cha: Felix. Hazırlan Chan ve Minhee'nin evine gidiyoruz.
Felix: Ya. Ben gelmeyeceğim sen git.
Mi cha: Feliiix! Yapma ama ya çok garip birşeyler oluyor lütfen gel lütfennnnn..
Felix: Tamaamm! Hazırlan seni almaya geliyorum 5 dakikaya.
Mi cha: Okey.
Felix ile konuşmayı bitirdikten sonra hazırlandım ve zaten Felix gelmişti.
Mi cha: Hadi hadi çabuk gidelim.
Felix: Tamam.
Minhee ve Chan'ın evine gelmiştik selamlaştıktan sonra direk olaya girmiştim.
Mi cha: *olayları anlatır* burda fotoğraf .. Bizim fotoğraflarımızı birleştirip üstümüze kırmızı bir çarpı koymuşlar..
Chan: Bir tür şaka olmalı!?
Minhee: N..ne bu ne ..
Mi cha: Arkadaşlar, cidden çok garip kim yaptı neden yaptı hiçbir fikrimiz yok..
Chan: Eğer biri böyle birşey yaptıysa mutlaka neden yaptığını vs. açıklayacaktır..
Felix: Ne demek istedin Chan.
Chan: Yani biri böyle birşey yaptıysa mutlaka Mi cha'yı arayacaktır..
Minhee: Peki neden Mi cha?
Chan: Çünku kutu Mi cha'ya geldi..
Minhee: Ben gerçekten korkmaya başladım..
Mi cha: Ben de öyle..
Felix: Korkulacak bir şey yok,biri bizimle uğraşıyor o kadar.
Chan: Zaten sorun bu Felix.
Biz bu konu hakkında konuşurken o sırada telefonum çalmıştı.. Aynı Chan'ın dediği gibi..
Mi cha: Arkadaşlar.. telefonum ç...al..ıyor.
Chan: Kim?
Mi cha: B..b.ili.nmeyen numara..
Chan: Hoparlör'e al ve sakince konuş biz yanındayız..
Mi cha: Tamam...
Mi cha: A..llo.. siz kimsiniz?
Bilinmeyen numara: Alo! Gönderdiğim fotoğrafı gördün mü?
Mi cha: E..vet ne istiyorsunuz bizden?!
Bilinmeyen numara: Yakında öğrenirsin güzelim. Bildiğim üzere hemen arkadaşlarının yanındasın,sonuçta fotoğrafta onlar da var hahaha.
Mi cha: Çocuk musun bizimle uğraşmayı kes!
Bilinmeyen numara: Bu konu hakkında iyice düşün güzelim. Minhee'ye de selam söyle çok çekici sen de öyle.. baaay!
Telefonu kapatır kapatmaz Chan ve Felix'in gözünden ateşler fışkırıyordu..
Chan: O ŞEREFSİZİ BEN.....
Felix: Chan, ADAMI DÖVERİM BEN.
Mi cha: Durun sakin olun.. biliyorum çok kötü şeyler oluyor ama..
O sırada Minhee ağlamaya başladı. Kız haklıydı ben bile kendimi zor tutuyordum.
Felix: Minhee, iyi misin lütfen ağlama..
Minhee: F..felii..x ben.. ç..ç.ok korkuyor..um.
Chan: Minhee dayan balım az kaldı o adamları bulup yaşatmayacağım.
Felix: Şş.. geçecek..
O sırada, gürültülü bir silah sesleri geliyordu uzaklardan,herkes çok tedirgindi bu sesler daha da yakınlaşmaya başladı,gerisi karanlık...
BU SEFER KONSEPTİ YAVAŞÇA DEĞİŞTİRİYORUM,BENCE BİRAZ İYİ OLDU AKSİYON OLMALI DİMİ :")