+×+HATIRLATMAA!!+×+
*3 hafta sonra*
İyi gidiyordum, hala anlamamışlardı Mi cha olduğumu. Arada bir beni evlerine davet ediyorlardı,sadece çok ısınmamaya çalışıyordum. Eğer çok bağlı kalırsam,sonucu kötü olabilir..
~
Gerçekten çalışmaktan çok yoruluyordum,market pek fazla işlev göremediği için kapatıldı..Sadece kafede çalışıyordum. 3 yılda Felix ile Minhee sevgili olmuşlardı,gerçekten ben varken niye olmadılar çok merak ediyorum..
İlk duyduğumda ben de çok şaşırdım,zaten birbirlerini sevdikleri çok belliydi. Felix benim çok uzun süredir arkadaşım, Minhee gibi iyi biri ile sevgili olmaları iyi oldu..
Chan beni aramıştı ve evlerine gelmemi söyledi herhalde bir şey diyecekti.
Chan: Hoşgeldin Haneul.
Mi cha(H): Hoşbulduk,bir şey mi olduu?
Minhee: Biz Nişanlanıyoruuuuz!!
Mi cha(H): O..haaa n..neee nişan mı ohaaa gerçekten mi hemen mi ya sizin adınıza çok mutlu oldum ya tebrik ediyoruuuum..
Felix: Ehehe,teşekkür ederiiiz Haneuullll,artık nişanımıza beklerizz.
Mi cha(H): N..nee ben ve nişana gelmek,nasıl yaa
Chan: Haneul gelmeyecek misin? Oysaki Minhee çok sevinmişti..
Minhee: Haneul,biz arkadaş değil miyiizz?
Mi cha(H): Ah,olur mu öyle şey. Sadece yanlışlıkla öyle dedim,tabi ki geleceğiim. Çok yakışıyorsunuz gerçekten tebrik ederim.
Minhee: Çok sağ ol Haneuuulll..
Mi cha(H): Ee,nişan ne zaman??
Felix: Biz hazırlıklara başladık,2 gün sonra olacak..
Mi cha(H): Anladım..
Chan: Nişan da rahat olabilirsin Haneul, aileler ve arkadaşlar olacak..
Mi cha(H): Ah,daha iyi aile ortamını seviyorum..
Minhee: Yaa benim nişan kıyafeti,makayajı,takısı,ayakkabısı ohooo birsürü şey almam lazım.
Chan: Felix bittin sen koçum jskxkwkde.
Minhee: Hadi Haneul gidiyoruz.
Mi cha(H): Nereyee?
Minhee: Hem bana hem de sana birsürü şey alacağız nişan için kıyafet falan.
Mi cha(H): N..ne ben mi? benim dolabımda vardır,ben giyerim bir şeyler.
Minhee: Yaa sen zaten her halinle çok iyisin ma nişan olduğu için çokçokçok güzel olmalıyız..
Chan: Felix gel biz de sana bakalım.
Minhee: Tamam..
~ Mi cha(H) ve Minhee~
Minhee: Buraya girelim,iyi duruyor bu mağaza.
Mi cha(H): Tamam.
~4 saat sonra~
Mi cha(H): Ya keşke ben almasaydım..
Minhee: Ne o elbise sana çok yakıştı,beğenmedin mi?
Mi cha(H): Hayır hayır çok güzel, ama sana
aldığımız elbise çok mükemmel sana çok yakıştı ve fiziğinde de mükemmel durdu.Minhee: Ya çok teşekkür ederim..
Mi cha(H): Hava karardı,eve mi gitsek..
Minhee: Sen de gelsenee bize.
Mi cha(H): Yok yok benim işim var nişan günü görüşürüz..
Minhee: Tamamm..
~Nişan günü gelince~
Herkes Minhee ile ilgileniyordu kız çok heyecanlı yaaa..
Ben de giyinip,Minhee için biraz süslendim..
(Giydiğin örnek elbise,isterseniz farklı bir elbise kafanızda hayal edebilirsiniz.Örnek olsun diye koydum)
Sanırım hazırdım,Minhee seçmişti bu elbiseyi aslında çok güzelmiş,gerçekten zevki iyi.
Şimdi hazırdım..
BİR ANDA NİŞAN OLDU BÖLÜMLERİ KISA TUTMAYA ÇALIŞIYORUM,UZUN OLUYOR ~