-:-:-HATIRLATMAA!!-:-:-
Mark: Mi cha güzelime iyi bak..
Chan: SENİ GEBERTİRİM ONA DOKUNAMASSIN
Mark: *Görüldü atar*
~
*Mark'ı tanıtayım size,Mark Chan'ın küçüklük arkadaşıdır küçükken çok yakındırlar aynı zamanda
Mark ilerki zamanlarda babasinın yolunda ilerleyerek bozulmuştur. Chan, Mi cha'nın arkadaşı Felix ile tanıştıklarında Felix de Mark'ı tanıyormuş ve Mark hep onlara engel oluyormuş. Mark büyüdüğünde Chan'dan kin alır ve onun babasını öldürür,bu yüzden aralarında nefret ve kin den başka hiç bir şey yoktur,şimdi Mark yine karşılarına çıkar ve yaptığı planlarla ilerler...*Chan: FELİİİX!Ne yapacağız olum..
Felix: Off,bilmiyorum Chan öldürsek mi napsak.
Chan: Olum bizi bırak bu Mark çok şerefsiz ya kızlara bir şey yapsa..!
Felix: Zaten en korktuğum şey..
Mi cha: Hey!siz niye burada fısır fısır konuşuyorsunuz bakayım..
Minhee: Aynen niye yanımıza gelmiyorsunuz..
Chan: Yok ya Felix ile konseri konuşuyorduk hangi şarkıyı yapacağız diye,siz gidin biz birazdan geleceğiz.
Mi cha: Peki.
Chan: Lan olum sizin hayatınız da mahfolacak,yeniydiniz bir de..
Felix: Ya bir yürü ya hayat mayat boşver önemli olan onlar..
Chan: Ne yapacağız ki.
Felix: Bence buradan gidelim,eve gidelim..
Chan: Aynen bence de..
Chan: Kızlarr,hadi gidiyoruz bugün kurtlar ava çıkacak her an avlanabiliriz.
Minhee: Oha tamam gidelimm..
Felix: Minhee yanımdan ayrılma, Mi cha sen de Chan'ın yanından ayrılma..
Mi cha: Hey,niye?
Felix: Hani kurtlar varyaa..
Minhee: He ok.
~Minhee ile Felix tuttukları kendi evlerine giderler Chan hala arabayı sürüyordur~
Mi cha: Tamam Chan duralım burası ya benim evim.
Chan: Benimle kalacaksın Mi cha..
Mi cha: Ya hayır indirseneeee durdur arabayı ben evime gitmek istiyorum..
Chan: Olmaz dedim.
Mi cha: Ya Chan lütfen ya istemiyorum!
Chan: Mi cha olmaz diyorsam olmaz!
Mi cha: *Tokat atar* Bunu sen istedin.
Chan: *Sinirlenir arabayı durdurur ve Mi cha da iner hemen evine gider*
~Chan evine geldiğinde~Mi cha bana tokat atmıştı,gerçekten çok sinirlenmiştim oysaki ben onun iyiliğini düşünüyordum..
Mark da nereden çıktı hiç bir fikrim yok,onu zaten bir bulsam sağ çıkmayacak.
~Telefonu çalar~
Mark: Oooo,yalnızsın yanında olmayı çok isterdim.
Chan: LAN ŞEREFSİZ NEREDESİN!
Mark: Hiç bir yerdeyim canım benim. Görüşmeyeli baya değişmissin kaslı,sarı saçlı ve çok mükemmel olmuşsun aslında senden iğreniyorum Chan..
Chan: Adamsan çıksana ortaya korkak köpek çık.
Mark: Henüz erken,Felix ile kardeşinin evlenmesi de garipmiş ya..
Chan: Sanane kaltak sanane.
Mark: Baban nasıl iyi mi? MUHAHAHAHAHA
Chan: S...en baba..am hakkında konuşamazsın!
Mark: Gerçekten mi hahaha bu konu hakkında çok hassassın,Mi cha gerçekten çok güzel tam bana yakışır..
Chan: SEN SAKIN ONLARA DOKUNMA HELE Mİ
CHA'NIN BİR TELİNE ZARAR VERDİĞİNİ GÖRSEM O ZAMAN NE OLUR SEN BİLİRSİN MARK.Mark: Baya seviyorsun,bu benim için çok iyi..
Mark: Bazı halletmem gereken işlerim var daha sonra konuşuruz Chan'cık.
*Kapı çalar*
MARK DA FENA ŞEREFSİZ YA HİKAYEDE KÜFÜR EDESİM GELDİ DE ETMEDİM. AZCIK VAR BU BÖLÜMDE SEVEN VAR SEVMEYEN VAR DEĞİL Mİ?