BÖLÜM 46"HER ŞEY BİTTİ."

293 11 0
                                    

LÜTFEN MEDYA İLE OKUYUN LÜTFEN..

:':HATIRLATMAA':':

Felix: ÖLDÜRSENE LAN ÖLDÜR.

Mark: Pekalaa :")
~

Mark: Mi cha çok güzelsin bee aşık oldum herhalde :"))

Mi cha: SENİ ÖLDÜRECEĞİM ŞEREFSİZ ARKADAŞIMI NASIL ALIRSIN..

Chan: ONA DOKUNURSAN SEN BİTTİN MARK.

Mark: Bu kadar da şey olmayın aaa, Mi cha yanıma gel bakayım yoksa Minhee'nin kafasına sıkarım.

Chan: DOKUNMA ONLARA HAYIR Mİ CHA GİTMEE!

Mi cha: Chan ne yapabilirim, Minhee'nin kafasına sıkacak...

Mi cha: Al ne istiyorsun benden bizi rahat bırak lütfen!!

Mark: Oh,yakından çok daha güzelsin.. Mi cha sen gerçek olamazsın Chan işini biliyor.

Mi cha: Lütfen bizi rahat bırak,ne yaptık biz size.. neden Chan,Minhee ve Felix'e zarar vermeye çalışıyorsun? Senin hiç mi kalbin yok. Bak iyi biri olabilirsin lütfen negatif olma..

Mark: Benle anlaşabileceğini mi düşünüyorsun kusura bakma ben öyle değilim. *Mi cha'nın boğazına bıçak dayar*

Chan: HAYIR MARK YAPMA PİSLİK Mİ CHA'YI BIRAK BENİ VUR NE İSTERSEN YAP BIRAK ONU O SANA HİÇ BİR ŞEY YAPMADI MARK YAPMA.

Felix: MARK BIRAK ONU LÜTFEN.

Minhee: M..ark yapma...

Mark: Anca şimdi yalvarırsınız, ah Mi cha yazık olacak sana çok da güzelsin..

Mi cha: Chan,Felix,Minhee gidin.. beni boşverin ben kalbinizde olurum..

Minhee: *Mark'ın sırtına vurur ve Mi cha,Chan'ların yanına gider*

Mark: Minhee bana ihanet ettin,seni sonra öldureceğim :")

Chan: Ne istiyorsun NEE!

Mark: Öldürmek?

Chan: Tamam beni öldür.

Mark: Tamam.

   *Mark,Chan'ın kalbine silah tutar.*

Mi cha: L.ütfen beni öldür onu öldürürsen yaşayamam o benim her şeyim daha çok şey yaşayacaktık senin hiç kalbin yok mu?

Mark: Üzgünüm dermişim oskcksmx

Chan: Mİ CHA SEN KARIŞMA ÖLDÜRSÜN.

Felix: Hayır Chan,biz sensiz yapamayız bana tut lan it.

Mi cha: Chan,her şey bitecek mi? Ben buna izin veremem..

Chan: Bitmeyecek.. kalbim seninle olacak ne kadar vurulmuş olsada. *Mi cha'nın dudağından uzunca öper*.

Mark: Yeter!sizin aşkınıza tüküreyim.

Chan: Bir dur zaten isteğin olacak!  Felix, Mi cha'ya çok iyi bakın,kendine zarar vermesin.. Ve Minhee sana diyecek bir kelimem bile yok..

Ve Mi cha seni çok sevdiğimi biliyorsun,benim hep yanında olduğunu düşün zaten hep öyle olacak. Sakın kendine zarar verme.. iyi bir hayat sürdür.

Mi cha: C..han daha dün gibi hatırlıyorum,biz söz vermiştik yapamayız bunu birbirimizee Cha..nn olmaz lütfen.. C..hann bu sözün bir sonu olamaz.

Chan: Ben seni çok seviyorum ve hep öyle olacak hayatında başka birilerini bull..

Mi cha: Ben senden başkasına aşık olamam Chan saçmalamaaa! S..en ölmeeyeceksiin.

Mark: İyi konuştunuz he.

Mi cha: CHANNNN LÜTFEN İZİN VERME BUNA.

Chan: Üzgünüm,Mi cha..

YAZARKEN KALBİM GİTTİ ÇOK HÜZÜNLÜ YA BİRDE MEDYADAKİ ŞARKI İLE YAZIYORUM DAHA DA AĞLIYCKTM YA.

Do I? I do not know. ~Bangchan..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin