Harry
Louis ehdotti sopimisemme kunniaksi, että menisimme katsomaan uutta komedia elokuvaa. Olin juuri eilen sopinut Niallin kanssa meneväni hänen kanssaan sinne. En kuitenkaan halunnut kieltäytyä Louisille vaan ehdotin, että menisimme kolmistaan. Odotimme Niallin kanssa juuri Louisin talon ulkopuolella. Hänen pitäisi tulla pian ettemme myöhästyisi. Sitten heidän ulko-ovi aukesi ja Louis kiirehti luoksemme.
"Olet myöhässä." Sanoin. Louis suukotti poskeani.
"Anteeksi." Hän sanoi.
"Tulkaa jo." Niall sanoi edeltämme. Naurahdimme Louisin kanssa ja kirimme hänet kiinni.
***
Louisin nauru kaukui koko kaupungissa kun astuimme elokuvateatterista ulos. Oli jo myöhäinen ilta ja kadut olivat suurimmaksi osaksi tyhjillään.
"Ei vitsi se oli paras leffa mitä olen koskaan nähnyt." Louis jatkoi nauramistaan. Minua alkoi naurattamaan pelkkä Louisin nauru.
"Minusta se ei ollut niin hauska." Niall sanoi.
"Olipas." Sanoin ja katsoimme Louisin kanssa toisiamme reveten taas nauramaan. En nauranut kauaa nähdessäni Niallin ilmeen. Mikä häntä nyt vaivasi? Oliko hän vihainen minulle kun en huomioinut häntä koko aikaa.
"Niall, mikä on?" Kysyin.
"Vähän harmittaa kun olette kiinni toisissanne koko ajan, mutta ymmärrän toki. Taidan lähteä kotiin." Hän vastasi.
"Eikö mennä yhtä matkaa?" Louis kysyi.
"Ei, menkää te vaan kahdestaan. Nähdään huomenna koulussa." Niall sanoi ja lähti luotamme. Louis kääntyi minun puoleeni.
"Harmi jos Niall on minulle mustasukkainen." Hän sanoi.
"No eikä ole. Hänellä on vain huono päivä tai jotain." Sanoin.
"Vaikkakin ei se minua kauheasti haittaa." Louis virnisti ja painoi suudelman huulilleni.
"Tiedätkö, ei minuakaan." Virnistin ja laitoin käden Louisin alaselälle.
"Mennäänkö meille hetkeksi?" Ehdotin.
"Nyt on aika myöhä." Louis sanoi.
"Haittaako se? Jää yöksi." Sanoin.
"Todellako?" Louis kysyi ja lähdimme kävelemään.
"Joo." Nyökkäsin.
"Mutta koulutavarani ovat kotona." Louis sanoi.
"Ihan sama. Haetaan ne aamulla." Sanoin.
"Hyvä idea." Louis sanoi ja kurotti painamaan suukon poskelleni. Oli suloista kun hän joutui aina vähän kurottamaan, koska olin häntä jonkin verran pidempi. Minua ei haitannut pituus eromme lainkaan, sehän on vain liiankin söpöä.
-
Louis
Astuimme sisälle Harryn kotiin. Sisällä oli hiljaista. Ei mikään ihme tähän aikaan illasta. Mitä se kellokin oli? Läheni jo varmaan yhtätoista.
"Mennään hiljaa huoneeseeni." Harry kuiskasi. Nyökkäsin ja otin ulkovaatteet päältäni. Hiivimme portaille, mitkä johtivat yläkertaan. Olin saada sydänkohtauksen tumman hahmon ilmestyessä portaiden yläpäähän.
"Harry?" Naisen ääni kysyi. Pimeydestä huolimatta tunnistin sen olevan Harryn äiti.
"Kuka muukaan." Harry sanoi.
"Shh, ole hiljempaa. Robin nukkuu." Harryn äiti sanoi.
"Anteeksi.." Harry sanoi ja kävelimme portaat ylös.
"Eikö sinun pitäisi mennä nukkumaan? Huomenna on koulupäivä." Anne sanoi.
"Tiedän äiti, menemme Louisin kanssa nukkumaan nyt." Harry sanoi. Pystyin aistimaan Annen ihmettelevän katseen, vaikka en nähnyt sitä, sillä oli aivan pilkko pimeää.
"Jääkö Louis yöksi?" Anne kysyi.
"Jos se ei haittaa?" Sanoin.
"Ei se voi haitata. Äiti sinulle tiedoksi, seurustelemme Louisin kanssa." Harry ilmoitti aivan tuosta noin vain. Hänen äitinsä ei vastannut hetkeen mitään.
"Älä huoli emme tee mitään sellaista mistä pitäisi huolestua." Harry naurahti. Mieleni olisi tehnyt myös naurahtaa, mutta yritin olla kohtelias Annea kohtaan.
"Oikein mukava kuulla, että olette löytäneet toisenne. Onnea." Anne sanoi ja otti meidät halaukseen.
"Kiitos äiti." Harry sanoi.
"Kiitos." Sanoin myös.
"Menemme nyt nukkumaan, hyvää yötä." Harry sanoi.
"Hyvää yötä pojat." Anne sanoi ja lähti portaita alas. Menimme Harryn kanssa hänen huoneeseensa.
"Sinä näköjään kerroit sitten seurustelustamme." Sanoin. Harry ei nimittäin halunnut vielä paljastaa sitä kenellekään, paitsi tietysti Niallille.
"Etkö sinä olisi halunnut?" Harry kysyi.
"Totta kai." Sanoin.
"No hyvä, halusin äidin vain tietävän." Harry sanoi ja tuli lähelleni. Hän kietaisi kädet niskani taakse ja painoi huulensa omilleni.
"Olet ihana." Hän sanoi suudeltuamme.
"Sinäkin." Sanoin.
"Pitäisikö meidän nyt nukkua?" Kysyin.
"Ehkä." Harry virnisti ja suuteli vielä kerran huuliani.
//Pahoittelen lyhyttä lukua. Jatkuu torstaina :))
YOU ARE READING
Just the way you are ~Larry Stylinson in finnish
FanfictionHarry Styles, ei niin suosittu poika aloittaa toisen lukio vuotensa kesäloman jälkeen. Hänen luokalleen tulee uusi oppilas nimeltään Louis Tomlinson. Mitä tapahtuu kun pojat tutustuvatkin paremmin?