Jatko-osa 3

1.9K 101 28
                                    

Harry

"Rauhoitu nyt hyvä mies." Niall sanoi ja korjasi kaulustani. Hetki oli käsillä.

"Yritän, mutta ei onnistu." Sanoin ja katsoin täriseviä käsiäni.

"Hengitä syvään." Niall sanoi ja näytti esimerkkiä. Hengitin ilmaa sisälle ja sitten rauhallisesti ulos.

"Hyvin se menee." Niall sanoi ja taputti olkapäätäni.

"Mitä jos pilaan jotain? Mitä jos suutelen Louisia väärässä kohtaa?" Kysyin.

"Mitä sitten? Louis rakastaa sinua joka tapauksessa." Niall sanoi.

"Niin tiedän, haluan kaiken vain menevän täydellisesti." Mutisin. Niall vilkaisi rannekelloaan.

"Muutama minuutti ja musiikki alkaa soimaan." Hän sanoi. Käännyin katsomaan itseäni vielä peilistä.

"Näytät komealta, no niin tule." Niall sanoi. En kestänyt enää. Sydämeni pomppaa kohta ulos kehostani. Minua jännitti aivan liikaa. Louis ei varmasti hermoile ollenkaan. Sitten kuulin musiikin soivan. Tästä se lähtisi.

Kaikki nousivat seisomaan kun kävelin Niall vieressäni kohti alttaria. Hermostuksesta huolimatta sain luonnollisen hymyn huulilleni ja käännyin katsomaan Louisia, joka odotti minua alttarilla. Herran jestas olin pyörtyä. Hän näytti niin hyvältä. Hänen hiuksensa olivat laitettu täydellisesti pystykampaukseen ja tuo puku, jestas sentään. Minähän jäin kakkoseksi hänen rinnallaan. Niall jäi sivummalle seisomaan kun itse menin Louisin viereen.

"Hei rakas." Hän sanoi hiljaa.

"Näytät todella hyvältä." Kuiskasin. Louis väläytti mitä kauneimman hymynsä.

"Kuin myös." Hän sanoi ja sitten käännymme kohti pappia.

Pappi oli lukenut puheen ja sitten oli tärkein osuus vuorossa.

"Tahdotko sinä Harry Edward Styles ottaa Louis William Tomlinsonin aviopuolisoksesi ja rakastaa häntä myötä -sekä vastoinkäymisissä?" Pappi kysyi. Katsoin Louisia hymyillen.

"Tahdon." Vastasin. Hymyilimme molemmat Louisin kanssa.

"Tahdotko sinä Louis William Tomlinson ottaa Harry Edward Stylesin aviopuolisoksesi ja rakastaa häntä myötä -sekä vastoinkäymisissä?" Pappi kysyi katsoen Louisia. Käännyimme taas katsomaan Louisin kanssa toisiamme.

"Tahdon." Louis vastasi hymyillen.

"Täten julistan teidät aviopuolisoiksi." Pappi sanoi.

"Voitte suudella." Hän lisäsi. Käännyimme Louisin kanssa toisiimme päin ja painoin huuleni tiukasti hänen omilleen. Koko kirkko raikui iloisista taputuksista.

"Rakastan sinua aivan valtavasti." Louis kuiskasi.

"Niin minäkin sinua." Kuiskasin takaisin.

-

Puheet oli pidetty. Koitin kovasti olla itkemättä äidin puheen aikana, mutta enhän tietenkään onnistunut. Louis istui vieressäni pitäen kädestäni kiinni pöydän alla. Uskomatonta, että hän oli nyt minun aviopuolisoni. Pian koittaisi valssin aika. Siihenkin harjoittelu jäi viime tipalle. Hädin tuskin muistan edes kaikkea.

"Tanssin aika." Louis sanoi ja katsoi minua hymyillen. Porukka nousi pöydän ääressä, myös minä ja Louis. Meidän vuoro oli ensimmäisenä. Louis otti minua kädestä kiinni ja vei tanssilattialle.

"Koitetaan onnistua." Kuiskasin.

"Puhu vain omasta puolestasi." Louis kuiskasi takaisin. Hän laittoi toisen käden olkapäälleni ja toisella otti kiinni kädestäni. Siirsin toisen käden pitkin hänen kylkeään tiukasti hänen alaselälleen. Vartalomme painuivat vasten toisiaan. Tuntui aivan uskomattoman hyvältä. Musiikki lähti soimaan ja lähdin kuljettamaan Louisia hitaasti.

Just the way you are ~Larry Stylinson in finnishDonde viven las historias. Descúbrelo ahora