Jatko-osa 1/2

1.3K 86 16
                                    

Louis

Siitä oli hetki aikaa kun valmistuimme Harryn kanssa. Nyt asuimme yhteisessä asunnossamme, olimme kihloissa ja vietimme ansaittua kesälomaa. Elämä oli ihanaa.

"Louis!" Harry huusi keittiöstä. Havahduin ajatuksistani ja nousin sohvalta.

"Niin rakas?" Kysyin kun menin keittiöön.

"Käyn kaupassa, tuonko jotakin sinulle?" Hän kysyi. Menin Harryn luokse ja kiedoin kädet takaa hänen ympärilleen.

"Odotas, mietin." Sanoin ja suukotin hänen niskaansa.

"Tuo itsesi kotiin, olet ainoa asia mitä tarvitsen." Sanoin.

"Voi, oletpa ihana." Harry sanoi ja kääntyi ympäri. Hän painoi täydelliset huulensa omilleni ja siinä suutelime hetkisen aikaa.

"Mutta nyt minun täytyy lähteä, kaupat menevät kohta kiinni." Harry sanoi ja irrottautui otteestani.

"Onko kello niin paljon?" Ihmettelin.

"On. Tuonko jotain vai en?" Harry kysyi kun käveli eteiseen minä perässään.

"Tuo mitä haluat, en tarvitse mitään erityistä." Sanoin.

"Selvä sitten." Harry sanoi.

"Nähdään kohta." Hän sanoi.

"Nähdään." Sanoin ja painoin vielä suudelman hänen huulilleen. Katsoin kun hän laittoi oven kiinni ja menin takaisin sohvalle katsomaan televisiota.

***

Seuraavana aamuna Harry oli kovin kiukkuinen. En tiedä mikä häntä vaivasi. Minun seurani ei näyttäyt kelpaavan.

"ARGGG!" Hän huusi keittiössä. Yritin olla kuuntelematta ja hörpin teetäni sohvalla.

"LOUIS! Mikset voisi edes joskus laittaa tiskejäsi koneeseen??!" Hän huusi keittiöstä. Pääni oli räjähtää tällä hetkellä tuosta valituksesta.

"No anteeksi!" Huusin. Kuulin Harryn tömisevät askeleet ja hän tuli television eteen.

"Heei, katson sitä." Sanoin.

"Ei kiinnosta." Harry sanoi ja painoi televeision kiinni.

"Mitä oikein teet?" Kysyin ja laskin tee mukini pöydälle.

"No ainakin jotain kun sinä et näytä tekevän yhtään mitään." Harry sanoi.

"Miten niin?" Kysyin.

"Et laita tiskejä, et voi edes laittaa pyykkejä kuivumaan." Harry alkoi luettelemaan.

"Ei pidä paikkaansa." Sanoin.

"NO KYLLÄ PITÄÄ!" Harry raivosi.

"Mitä oikein huudat?!" Kysyin korottamalla ääntäni.

"Ärsyttää lievästi sanottuna." Harry sanoi.

"Voitko poistu? Haluan katsoa telkkaria." Sanoin ja otin kaukosäätimen sohvalta laittaakseni television takaisin päälle. Harry kuitenkin repäisi sen kädestäni.

"Mitä helvettiä nyt?!" Tivasin.

"Tule laittamaan tiskit koneeseen." Harry käskytti.

"No kohta, katsoisin yhden ohjelman loppuun." Sanoin.

"NYT." Harry korotti taas ääntään.

"EN VARMASTI TULE." Mesosin.

"Hyvä on, minäkään en tee ikinä enää mitään!!" Harry huusi. Olin näkevinäni hänen poskillaan kyyneleitä. Hän otti tämän ehkä vähän liian tosissaan..

Just the way you are ~Larry Stylinson in finnishHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin