Louis
"Mennäänkö syömään jotain? Minulla on kamala nälkä." Ehdotin Harrylle kun löhösimme sängylläni koulun jälkeen.
"Ei ole nälkä." Harry mumisi.
"Minulla on." Sanoin ja tökkäsin sormellani Harryä kylkeen.
"Älä viitsi." Harry tuhahti.
"Okei, sori kun edes yritän pitää jonkinlaista keskustelua yllä." Sanoin ja käänsin katseeni toiseen suuntaan. Olimme taas hiljaa kunnes avasin suuni uudelleen.
"Ymmärrän, että sinulla on paha mieli. Mutta et antanut minun auttaa mitenkään, olisimme ihan hyvin voineet kertoa rehtorille." Sanoin.
"Ei se hyödytä mitenkään. Etkö ymmärrä, että siitä aiheutuisi vaan enemmän haittaa?" Harry sanoi.
"Ei minusta." Sanoin.
"Haluatko vai tulla tönityksi ja hakatuksi joka päivä, onko kiva olla mustalla silmällä koko ajan?" Kysyin.
"Tämä on vasta ensimmäinen kerta mustalla silmällä." Harry mumisi.
"Niin, mutta ei varmasti viimeinen jos asialle ei tee mitään." Sanoin. Harry huokaisi syvään.
"Mikset edes kertonut tästä aiemmin, miten en edes huomannut? Tämän kaiken olisi voinut estää jo heti alkuunsa." Sanoin.
"Tätä on jatkunut jo vuodesta toiseen." Harry sanoi.
"En ymmärrä, sinua ei näköjään kiinnosta asia ollenkaan, ihan sama sitten. Menen nyt ainakin syömään, tule jos huvittaa." Sanoin ja nousin sängyltä. Kävelin portaat alas hieman vihaisena ja surullisena. Tämä asia hajottaa kohta minut ja Harryn erilleen, asialle on tehtävä jotain ja pian.
-
Olin saanut leivän syötyä ja laitettua tiskit koneeseen kun kuulin askelia portailta. Tiesin sen olevan Harry, kukaan muu ei ollut vielä kotona. Kävelin eteiseen.
"Minne menet?" Kysyin.
"Kotiin." Harry vastasi.
"Tämä on ihan järjetöntä, miksi me edes riitelemme?" Kysyin. Harry kohautti olkiaan ja oli laittamassa kenkiä jalkaan, mutta viskasin sen hänen kädestään lattialle.
"Et lähde minnekään ennenkö olemme sopineet." Sanoin. Harry huokaisi syvään, jälleen kerran.
"Minä rakastan sinua senkin hölmö." Sanoin ja menin Harryn lähelle.
"No niin minäkin sinua, idiootti." Harry sanoi. Pieni virne oli huomattavissa hänen naamallaan.
"Viimeisen sanan olisit voinut jättää sanomatta." Naurahdin.
"Niin sinäkin." Harry sanoi.
"Typerä riita, eikö ollutkin?" Kysyin.
"Oli, todella typerä." Harry sanoi ja suukotti poskeani.
"Oletko vielä lähdössä?" Kysyin.
"Hmmm..." Harry virnisti.
"En tietenkään." Hän sanoi. Kiedoin kädet hänen ympärilleen.
"Hyvä." Sanoin hymyillen. Katsoin hänen mustelmaa, joka ympäröi hänen vasenta silmää.
"Onko tuo yhtä kipeä kun koulussa?" Kysyin.
"Ei, vähän vain." Harry vastasi.
"Mitä sanot jos yksityishoitajasi laittaisi siihen vähän kylmägeeliä?" Sanoin ja virnistin. Vein kädet Harryn niskan taakse ja kurotuin suutelemaan hänen huuliaan, jonka jälkeen annoin hänelle vastausvuoron.
ESTÁS LEYENDO
Just the way you are ~Larry Stylinson in finnish
FanficHarry Styles, ei niin suosittu poika aloittaa toisen lukio vuotensa kesäloman jälkeen. Hänen luokalleen tulee uusi oppilas nimeltään Louis Tomlinson. Mitä tapahtuu kun pojat tutustuvatkin paremmin?