Jatko-osa 2/2

1.3K 93 32
                                    

Harry

Istuin sohvalla ja pyörittelin kihlasormusta sormeni ympärillä. Louis oli tällä hetkellä suihkussa. Olisin halunnut mennä hänen kanssaan, mutta tällä kertaa seurani ei kelvannut. Jätin sitten menemättä olenkaan. Pian Louis asteli pyyhe lantiollaan kohti minua. Hän kumartui suutelemaan huuliani ja päätti istahtaa sohvan reunalle.

"Sain äsken idean." Hän sanoi.

"Mikähän se mahtaa olla?" Kysyin ja pyörittelin edelleen sormusta. Louis huomasi touhuni ja hymyili.

"Varo ettei se kulu, joudut pitämään sitä kuitenkin loppu elämäsi." Louis sanoi viitaten sormukseen. Hymähdin ja annoin sormuksen olla.

"Kerro se ideasi." Sanoin jo hiukan uteliaana.

"Lähdetään huvipuistoon." Louis sanoi.

"Huvipuistoon?" Kysyin ihmetellen.

"Niin rakas, pidetään vähän hauskaa." Louis sanoi ja siirsi kätensä reidelleni.

"Tiedät etten pidä hurjista laitteista." Sanoin.

"Niin tiedän, on siellä muitakin laitteita kuin vaan ylösalaisin meneviä." Louis naurahti. Välillä tunsin itseni pelkuriksi tämän takia. Pelätä vuoristiratoja, jotka menivät ylösalaisin, olenpa nössö.

"No kai sitä voisi lähteä." Sanoin ja hymyilin.

"Jee." Louis iloitsi ja suukotti poskeani noustessaan sohvan reunalta.

***

"Eikö ollutkin hauskaa?" Louis kysyi ja tarrasi kädestäni kiinni tullessamme pois ensimmäisestä laitteesta.

"Oli." Nyökkäsin ja katsoin kauhistuneena kamalan näköistä laitetta, mikä nousi ainakin 50 metrin korkeudelle. Louis katsoi sitä kiinnostuneena.

"Mennäänkö tuohon seuraavaksi?" Hän kysyi.

"Louis, miksi edes kysyt kun tiedät jo vastauksen?" Kysyin ja katsoin Louisia et ole tosissasi -ilmeellä.

"Ainakin yritin." Louis sanoi ja kohautti olkiaan.

"Inhoan tuollaisia laitteita." Sanoin.

"Voi sinua, olet niin pieni." Louis sanoi ja tökkäsi nenääni.

"Itse olet, hyvä että edes pääset kaikkiin laitteisiin." Sanoin ja naurahdin viitaten hänen pituuteensa.

"Et juuri sanonut tuota." Louis sanoi.

"Taisin sanoa." Irvistin.

"Kostan vielä." Louis sanoi virne naamallaan. Hän veti minua kädestä ja työnsi johonkin jonoon. Minulla ei ollut hajuakaan mikä laite tämä olisi.

"Eihän tää mene ylösalaisin?" Kysyin.

"Ei." Louis vastasi. Hän kietaisi kädet ympärilleni ja suuteli huuliani.

Istuimme laitteeseen ja ihmettelin outoa turvapuomia. Tämänhän ei pitänyt mennä ylösalaisin, joten miksi tässä oli tällainen.

"Louis, miksi tässä..." En edes sanonut kysymystäni loppuun nähdessäni Louisin virneen.

"LOUIS." Korotin ääntäni.

"Sanoinhan, että kostan." Hän sanoi ja naurahti. Ei ollut tosissaan.

"Et ole tosissasi." Sanoin vakavalla ilmeellä.

"Voin pitää kädestä kiinni, jos sinua pelottaa." Louis sanoi ja hivutti sormensa omieni lomaan.

"Oksennan sitten sinun päällesi." Sanoin.

"Etkä." Louis sanoi.

"Inhoan sinua." Sanoin. En meinannut saada henkeä. Pelkäsin todella tällaisia laitteita ja Louis tiesi sen todella hyvin. Laite lähti hitaasti liikkeelle.

Just the way you are ~Larry Stylinson in finnishWhere stories live. Discover now