ÖNMAGAM - Csele

561 62 0
                                    

Három péntek telt el, mindenki levizsgázott, kitört a nyár, de Andrisnak még mindig semmi híre sem volt. Csele úgy döntött, itt az ideje továbblépni. Andris csendje csakis azt jelentheti, hogy el akarja őt felejteni, ki akarja paterolni az életéből. Hát legyen!

Cselét ez a dac lázadásra késztette. Elment Ernővel bulizni. Figyelte a lányokat és a fiúkat, de semmit sem moccantottak meg benne. Így hát ezen a harmadik pénteken épp olyan összetörten ült a többiek között, mint a legelsőn. Csakhogy most már másokat is zavart Andris hiánya.

– Nem veszi fel a telefont? – kérdezte halkan Nemecsek.

– Két hete semmi. Azt írta, a Balatonon van. Gondolkodik – mondta Boka és Cselére pillantott.

– Mi a szaron kell két hetet gondolkodni? Ráadásul pont a Csónakosnak? – értetlenkedett Barabás.

– Elhagyta a menyasszonya, te hülye – vágta hátba Kolnay.

– Én azt hittem, Csónakos vonta vissza – kotyogott bele Nemecsek megint.

Csele Bokával beszélgetett. Hang nélkül, csak pillantásokkal. Ilyesmiről volt szó:

Elmondjuk?” „A te döntésed.” „Szerinted megutálnak?” „Ismered őket. Mit gondolsz?” „És ha megutálnak?” „Jó fiúk.”

– Megtudhatnánk, miről folyik a diskurzus? – Geréb hangja nyugodtan csengett.

Csele arra eszmélt, hogy síri csend van az asztalnál és mindenki őket bámulja. Nagyot sóhajtott.

– El kell mondanom valamit – kezdte Csele. Remélte, hogy nem fordul minden még rosszabbra.

Egymás szemében (PUF - Cselnakos)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang