Prečo som len odmietla ten obed u Lucy a namiesto toho som šla do toho Milána? To bola moja životná chyba hádam.
V sobotu ráno som si pobalila veci. V nedeľu som už sedela na hotelovej izbe a pripravovala sa na pondelňajšie stretnutie. A prečo? Všetko len kvôli tomu, aby som mohla unavene počúvať ženskú, ktorá si na nejakej svojej predstave postavila hlavu a vôbec nechce ustúpiť.
„Ako chcete zohnať Kim Kardashian? To sa vám nepodarí." S pochybami som pozrela na pani, ktorá mala až nereálne predstavy. „Vedeli by sme tam dosadiť maximálne Kendall Jenner, ale Kim určite nie." Priznala som jej.
Nebavilo ma pracovať s ľuďmi, ktorí očakávali nejaké nadpozemské výsledky. Ľudia by mali stáť nohami pevne na zemi a nie až tak fantazírovať. Najmä ak ide o skutočnú prácu.
„Ste predsa firma, ktorá by to mala vedieť zariadiť, nie?" pozrela na mňa s nadvihnutým obočím, čo značilo len jedno... pochybuje o nás.
Nechcela som byť na ňu zbytočne zlá, tak som sa radšej napila z kávy, ktorú predo mňa postavila nejaká slečna. Dávala som si načas s odpoveďou, pretože som hľadala tie správne slová, aby som náhodou neurazila tú ženskú. Ako sa to vôbec volá?
„To síce áno, ale aj my máme nejaké hranice. Kim Kardashian sa vám do tejto reklamy nepodarí dosadiť. Pozrite, poviem vám to tak, ako to je. Za také peniaze, ktoré ponúkate bude zázrak ak tam dosadíme vôbec nejakú modelku."
„Čo tým chcete povedať?" zazrela po mne pohľadom, ktorým by ma najradšej asi zabila. No ja za to naozaj nemôžem. Nie každý znášal pravdu práve najlepšie. A táto žena bola toho dôkazom.
„Že za 10 000 nemáte šancu zohnať nejakú známu osobu. Pane bože viete koľko zarábajú také modelky alebo známe osobnosti?" spochybnila som ju. „Asi nie, pretože inak by ste nedávali dokopy takúto smiešnu sumu s tak známou osobou." Unavene som pokrútila hlavou.
Po prílete do Milána som nemala ani len čas sa vyspať, čo znamenalo, že som zase fungovala len vďaka kofeínu a nikotínu v mojom tele.
„Mám jeden návrh. Dosaďte tam obyčajné dievča. Urobte konkurz a na základe schopnosti jednu vyberte. Tomu dievčaťu bude jedno koľko za to dostane." Navrhla som. „My sme našu časť dohody splnili, takže..."
„Takže podľa vás nejaká neprofesionálka bude vhodnejšia voľba ako profesionálka?" snažila sa mi vysmievať.
„Áno, pretože názor obyčajnej ženy bude veľmi dôležitý. Chcete urobiť reklamu na novú voňavku, ktorú budete predávať najmä tým obyčajným ženám." Povzdychla som si. „Takže na tom by som stavala reklamu. Neverili by ste, ako to dokáže ovplyvniť predaj. Podľa štatistík sa viac predávajú produkty, ktoré prezentujú normálne ženy." Usmiala som sa.
Trvalo takmer ďalšiu hodinu kým sme sa na všetkom dohodli. Bola som z toho stretnutia maximálne rozrušená, čo sa odzrkadľovalo aj na mojom správaní. Keď sme s Clare odchádzali so stretnutia ja som si hneď musela zapáliť.
„To takto prebieha každé vaše stretnutie?" zhrozene na mňa pozrela.
„Nie vždy. Ale nájdu sa aj takí ľudia, ktorí majú svoje predstavy a tie im nejdeš vyvrátiť. Ako napríklad táto ženská." Zasmiala som sa, dofajčila a ohorok z cigarety odhodila. „Čo keby sme skočili niekam na obed a potom kávu?" navrhla som.
„Nepreháňate to s tou kávou?" zasmiala sa.
„Nemyslím si. Na káve v podstate fungujem už od strednej školy." Priznala som.
Uvedomovala som si, že kávy pijem asi viac ako by som mala, ale už bolo asi neskoro to meniť. Fungovala som proste takto.
YOU ARE READING
Hidden heart
RandomTak rovnakí a napriek tomu tak rozdielni. Jej najlepšia kamarátka je snúbenica jeho najlepšieho kamaráta. A oni sa aj napriek tomu nepoznajú. Nikdy nemali potrebu stretnúť sa... nikdy nedostali ani tú príležitosť. Avšak po ich prvom stretnutí zistia...