Eleanor

1.2K 63 6
                                    

Ráno bolo totálne zlé. A za všetko mohla tá jediná fľaša vodky, ktorú som sama vypila a aktuálne sa váľali na stole spolu s fľašou drahého rumu. No čo bolo horšie, bolo zistenie, že spím na gauči v objatí cudzieho muža. Teda... naozaj len matne som si spomínala na jeho meno.

Keď som odkryla deku a pozrela sa na nás takmer som odpadla. Obaja sme boli nahí. Porozhliadla som sa okolo seba v domnienke, že niekde nájdem aspoň použitý kondóm. No jediné čo som našla boli prázdne fľaše a naše oblečenie.

„O môj bože." Prehovorila som hlasnejšie ako som pôvodne chcela, čím som neznámeho prebrala. Niečo zamrmlal a otvoril oči. „Ja- ja už musím ísť." Zakoktala som a hneď som vstala, aby som sa mohla obliecť.

So zapínaním topánok som sa ani neobťažovala. Rýchlo som schmatla svoje veci a vybehla z miestnosti. Vbehla som priamo do baru, kde akurát barman umýval poháre.

„Momentálne máme zavreté, slečna." Pousmial sa na mňa.

Niečo som mu rýchlo zašomrala a vybehla som von. Nezvykla som spávať len tak s cudzími mužmi. Preto ma to tak dostalo. No faktom bolo aj to, že ma vydesilo to, že som nikde nenašla použitý kondóm. Veď takému opitému by sa mu ho určite nechcelo ísť ešte aj vyhodiť.

Pred barom som si stopla taxi, do ktorého som naskočila a nadiktovala mu moju adresu. Hneď som si z kabelky vybrala telefón, ktorý som odblokovala a našla správy s Lucy.

Pre: Lucy: Musíš hneď prísť ku mne. Je to dôležité.

Panikárila som. veď som nebrala ani antikoncepciu. Čo som mala robiť?

Keď taxík zastal pred mojim domom, zaplatila som mu a vystúpila. Lucy už stála pri dverách a čakala ma.

„Čo bolo také súrne, že som musela prísť tak skoro?" so smiechom ma objala.

„Nie tu, poď dnu." Pokrútila som hlavou a odomkla, aby sme obe mohli vojsť dnu.

Síce som bývala v dome, ale moji susedia boli niekedy ako tí z paneláku. Vedeli všetko... a ja som nepotrebovala, aby vedeli aj toto.

„Vyspala som sa s tým chlapom z baru." Povzdychla som si. Prešla som do kuchyne, kde som si nabrala pohár čistej vody a všetko to na ex vypila. „Teraz idem z baru."

„Neverím. Konečne si si začala užívať život aj ty." Zapišťala a nadšene ma objala.

„Lenže podľa všetkého sme spolu spali bez ochrany." Zahryzla som si do pery, aby som sa nerozplakala. „A ja neberiem antikoncepciu."

Vážne mi z toho bolo do plaču. Po niekoľkých mesiacoch sa idem zabaviť a mňa možno nabúcha prvý chlap, s ktorým sa pri tom vyspím. Jedna veľká nočná mora...

„Dobre, to už tak super nie je. Možno tehotná nebudeš. Veď to bol tvoj prvý sex po niekoľkých mesiacoch. Nie je možné, aby ťa hneď nabúchal." Snažila sa ma upokojiť, ale bezúspešne.

Myslím si že obe sme vedeli, že to, čo hovorí nie je pravda. Unavene som si sadla k stolu a hlavu si vložila do dlaní.

Hidden heartWhere stories live. Discover now