To dievča bolo na mňa až príliš hlučné a chaotické. No s každým ďalším glgom drahého rumu sa moje myšlienky voči nej menili. Až napokon sa mi to dievča pozdávalo.
A keď si sadla až príliš blízko mňa mal som čo robiť, aby som sa udržal a neskočil po nej. Aj keď...
Moje triezve ja by pravdepodobne namietalo, ale moje opité ja? To ma len podporovalo vo všetkom, čo som chcel urobiť a na čo som v tej chvíli vôbec myslel. A možno aj to bol dôvod prečo som sa zrazu na ňu vrhol a začal ju bozkávať. Vydýchol som si, keď začala spolupracovať.
Chytil som ju za boky a pomohol som jej, aby si na mňa sadla, čo našťastie pochopila a presne to aj urobila. Viac si ma k sebe pritiahla a jej pery sa zrazu ocitli na mojom krku. Pod náporom slasti som privrel oči a s tichým vzdychaním som si to užíval. Vedela čo robí a robila to veľmi dobre. Rukami som jej prešiel pod sukňu, aby som sa mohol dotýkať jej malého pevného zadočku.
„Čo keby sme tú sukňu dali dole?" zašepkal som jej do uška.
Ihneď zo mňa vstala a sukňu si vyzliekla. Prijemne ma prekvapilo, že spolu s ňou si rovno stiahla aj nohavičky, čím nám obom ušetrila kúsok práce. Ja som si zatiaľ rozopol rifle, ktoré mi hneď aj s boxerkami stiahla. Znova si na mňa sadla a svoje ruky premiestnila na moju pýchu. Pomaly po ňom prechádzala prstami čím ma nútila jej vzdychať priamo do úst.
Až keď stál poriadne v pozore nohami sa zaprela do sedačky a dosadla priamo na mňa. Chytil som ju za boky s úmyslom pomáhať jej, ale ona len záporne pokrútila hlavou. Svoje ruky som teda stiahol a nechal ju robiť to, čo jej išlo tak dobre. Pomalým zdvihnutím a rýchlim dosadnutím nás oboch priviedla k vrcholu. Hlavu som si položil na jej rameno s úmyslom upokojiť svoje dýchanie a ona pravdepodobne robila to isté, pretože len sedela a dýchala.
Sledoval som ju ako sa zrazu postavila a prešla k fľaši vodky, z ktorej sa poriadne napila. Ja som si pár poriadnych glgov doprial zo svojho rumu, ktorý som položil znova na stôl. Vrátila sa ku mne, obkročmo si na mňa sadla a svoje ruky zaplietla do mojich vlasov.
„Druhé kolo?" zasmiala sa, ale ani nepočkala na moju odpoveď a hneď sa mi vrhla na pery. Bolo mi však samému jasné, že veľmi by som proti sexu neprotestoval. Obzvlášť, keď bol s tak úžasnou ženou. Teda.. úžasná bola pri sexe. Naozaj jej to išlo.
Teraz som ju však zvalil na sedačku a ja som si ľahol nad ňu. Perami som z jej pier prešiel na krk, ktorému som sa chvíľu venoval a následne som zišiel na jej prsia. Medzi pery som nasal jej pravú bradavku a ľavej som sa zatiaľ venoval prstami.
Drsnejšie som ju stlačil medzi palcom a ukazovákom a trocha silnejšie som za ňu potiahol. Ako odozva mi bol jej hlasnejší výkrik, pretože to nečakala. Párkrát som to ešte zopakoval a potom som ich vymenil. Urobil som presne to isté a ona znova zo seba vydala hlasný zvuk podobný výkriku a vzdychu dokopy.
YOU ARE READING
Hidden heart
RandomTak rovnakí a napriek tomu tak rozdielni. Jej najlepšia kamarátka je snúbenica jeho najlepšieho kamaráta. A oni sa aj napriek tomu nepoznajú. Nikdy nemali potrebu stretnúť sa... nikdy nedostali ani tú príležitosť. Avšak po ich prvom stretnutí zistia...