Mať Jasona pre seba aspoň na víkend mi najprv prišlo z jeho strany dosť nereálne. No keď sa u mňa v piatok večer skutočne objavil s tým, že si užijeme pekný vikend len my dvaja a ešte k tomu v nejakom luxusnom hoteli... nedokázala som mu povedať nie.
Jasona som mala rada. Brala som ho ako kamaráta, s ktorým som si občas dopriala sex. Možno by som si ho vedela predstaviť aj ako môjho priateľa, ale to by nám v ceste nemohla stáť tá Eleanor, alebo ako sa to dievča vlastne volá.
„Mia? Dnes si nejaká rozhodená, čo sa deje?" Krútila nado mnou hlavou kamarátka, ktorá v Jasonovej firme pracovala ako jeho sekretárka.
„S Jasonom sme cez vikend boli spolu. A ani raz sme nepoužili ochranu. A pri tých liekoch, čo beriem mi doktor zakázal antikoncepciu." Povzdychla som si v úprimnej odpovedi. Kamarátka ma mňa hodila nepekný pohľad, pretože Jasona nemala vôbec rada. Vlastne...
Amanda bola fajn dievča, iba mala smolu na šéfa. On ju mal v zuboch a ona sa nevedela brániť. A keď ju prvýkrát vyhodil... nečakala som, že to zoberie späť a Am dostane naspäť svoje miesto.
„Chceš mi povedať, že po tomto svete bude behať ďalší Wright?" Zhrozene na mňa pozrela. „Pane bože."
„Upokoj sa, ešte nič nie je isté." Zasmiala som sa. „Ale možno by bolo fajn mať s Jasonom dieťa a ukázať tej mrche komu ten chlap patrí." Tú Eleanor som vôbec nemala rada, pretože mala niečo s Jasonom. A čakala jeho decko.
„Nechápem. Stále tvrdíš, že ste len kamarati, tak prečo ti vadí to, že by mal byť s inou?" Nechápavo po mne zazrela.
„Ja neviem. Proste mi to vadí." Pokrútila som hlavou. Nemala som na to žiadnu normálnu odpoveď. Jednoducho som len chcela, aby bol Jason iba pri mne. „Chcelo by to nejaký plán ako sa jej zbaviť." Zasmiala som sa.
„To nebudeš mať vôbec také ľahké. Je majiteľkou dosť úspešnej firmy, takže si nemyslím, že by sa ti ju podarilo nejako potopiť. A už vôbec si nemyslím, že by to šlo nejako jednoducho." Zarazila ma kamarátka.
„Ale ja ju nechcem potopiť. Ja len... Keby sa jej niečo náhodou len stalo a prišla by o dieťa..." naznačila som neškodne. „Jason by viac nemal dôvod byť pri nej. A potom by mohol byť kľudne so mnou." Tento môj napad sa mi dosť pozdával.
„Si blázon? Veď ty ju chceš zabiť." Hystericky vykríkla.
„Sa upokoj. Nechcem ju zabiť. Len jej a tomu malému parchantovi ublížiť. Ona nemá právo kradnúť mi Jasona." Pretočila som nad ňou očami.
„Okej, rob ako chceš. Ale ja na tvojej strane stáť nebudem. A ak jej a tomu malému niečo urobíš, tak Jasonovi poviem pravdu." Pretočila som nad ňou očami. Amanda bola vždy tá správna. Proste... vždy na strane dobra.
„Premyslím si to ešte, dobre?" Povolila som, pretože som nechcela riskovať, že by to naozaj vykecala Jasonovi a ja by som o neho prišla úplne...
YOU ARE READING
Hidden heart
RandomTak rovnakí a napriek tomu tak rozdielni. Jej najlepšia kamarátka je snúbenica jeho najlepšieho kamaráta. A oni sa aj napriek tomu nepoznajú. Nikdy nemali potrebu stretnúť sa... nikdy nedostali ani tú príležitosť. Avšak po ich prvom stretnutí zistia...