Eleanor

1.3K 74 6
                                    

„Nepôjdeme dnes do baru? Už si ani nespomínam kedy sme my dve niekde boli." Hodila som sa na gauč vedľa Lucy, ktorá zase vyžierala popcorn a sledovala nejakú rozprávku.

„Môžeme a ja viem aj do ktorého." Záhadne sa usmiala. „Vieš ten nový bar v tej luxusnej časti mesta? Pôjdeme tam." Vyhlásila.

So smiechom som si od nej z misky vzala pár pukancov a napchala si ich do úst. Ruky som si hneď utrela do teplákov, za čo som si vyslúžila od Lucy škaredý pohľad. Len som jej vyplazila jazyk a ďalej pokojne pozerala rozprávku.

„Je pól ôsmej. Bež sa hore obliecť a vyber niečo aj mne." Prikázala mi Lucy.

„No iste, pretože doma si tu ty, však?" pretočila som očami nad jej správaním, ale vyšla som hore po schodoch a zamierila som do svojej izby.

Otvorila som šatník a chvíľu sa prehrabávala vecami v ňom. Mala som pár kúskov, ktoré boli moje top a z nich som si neskôr aj vyberala. Rozhodla som sa pre lososovú sukňu a k nej obyčajné biele tielko. Lodičkami v baby pink farbe som to celé len doladila. Lucy som vybrala čiernu koženú sukňu a k nej čierne tielko. Vzhľadom k farbe jej oblečenia som zvolila biele lodičky. Vyšla som z izby a zavolala som ju, aby sa išla obliecť. Ja som sa zatiaľ v kúpeľni namaľovala.

„Môžeme ísť?" usmiala sa na mňa Lucy, ktorá zišla dole po schodoch.

Síce sa mi veľmi nechcelo ešte ísť, ale prikývla som a spolu sme sa vydali von, kde nás už čakal taxi. Lucy mu nadiktovala adresu a on sa pohol.

„Bude tam aj Jack s jeho kamarátom." Usmiala sa na mňa.

Hneď mi bolo jasné prečo chcela ísť práve tam, ale nemala som jej to za zlé. Chcela byť len so svojim snúbencom, čo som úplne chápala. Len som dúfala, že ten jeho kamarát bude normálny.

Pred barom hodila Lucy taxikárovi nejaké bankovky a my sme vystúpili. Ešte v aute mi vysvetlila, že vôbec nemusíme čakať a tak sme jednoducho prešli popri ochranke.

„Vraj máme obsadiť nejaký box vo VIP sekcii. Oni vraj hneď prídu aj s nápojmi." Zakričala mi Lucy do ucha.

Unudene sme prešli popri baru až do sekcie, kde hudba bola o čosi tichšia. Sadli sme si k voľnému stolu a počkali na chalanov.

„Ahojte dámy." Usmial sa Jack, ktorý ma hneď objal. Svojej snúbenici dal pusu a svoj pohľad uprel znova na mňa. „El toto je Jason. Jason toto je najlepšia kamarátky Lucy." Nadšene nás predstavil.

S Jasonom sme si venovali jeden pohľad a to bolo všetko. Veľmi dobre som vedela kto to je, ale neriešila som to. Namiesto toho som si vzala svoj drink a hneď ho začala piť.

„Však v tom je viac vodky ako džúsu." Karhavo som pozrela na Jacka. Zabijem toho chlapca.

„Vraj sa potrebuješ dnes uvoľniť." Vyplazil mi jazyk a začal sa venovať svojej babe.

„Keby niečo som pri bare." Ozvala som sa.

„Počkaj mám niečo lepšie. Poď so mnou." Postavil sa aj Jason, ktorý ma za ruku potiahol von. Prešli sme k toaletám a Jason odomkol nejaké dvere. Postrčil ma dnu, zasvietil a znova zamkol. Predo mnou bolo taaak veľa schodov, ktoré sme napokon vyšli a ocitli sa v nejakej kancelárií.

„Čo si dáš na pitie?" zvedavo na mňa pozrel a prešiel k baru odkiaľ vybral vodku a rum. Ku mne posunul fľašu s vodkou a on si otvoril ten rum.

„Pokojne si ju otvor. Dole je ešte kopec fliaš." Zasmial sa.

Sledovala som ho, ako otvára fľašu a neskôr z nej aj pije. Bolo mi trápne tu len tak stáť a tak som si sadla a otvorila vodku. Dopriala som si z nej pár poriadnych glgov a znova som ju položila na stôl.

„Ako dlho poznáš Lucy?" zvedavo na mňa pozrel.

„Takmer od narodenia. Najprv sme bývali na tej istej ulici, chodili sme spolu na základnú a neskôr aj na strednú." Usmiala som sa.

„Ty si tá kamarátka, ktorá nemohla prísť na sobotňajší obed?" akoby s výčitkami v očiach na mňa pozrel.

„Letela som na služobnú cestu do Milána." Priznala som.

Ten obed ma veľmi mrzel, ale s Lucy sme si to vysvetlili a ja som nemala potrebu o tom hovoriť niekomu ďalšiemu.

Do ruky som si znova vzala fľašu, otvorila som ju a poriadne si z nej odpila. Už som cítila ako mi alkohol udiera do hlavy a moje zmýšľanie prestávalo byť triezve, ale konečne som cítila, že je to v poriadku. Tak dlho som sa potrebovala odreagovať.

Hidden heartWhere stories live. Discover now