Bol som na nervy z toho, že Eleanor u mňa bývala. V mojom dome robila totálny chaos a mne sa to vôbec nepáčilo. No mal som voči nej rešpekt, pretože to bola matka môjho dieťaťa. Asi aj to bol dôvod prečo som jej na to nechcel nič hovoriť.
„Dnes sa vôbec nesústredíš, fešák." Zapriadla mi do ucha Mia, účtovníčka, ktorá sedela na mojich stehnách a pravou rukou ma jemne škrabkala po tvári. Jej dotyky ma upokojovali. Bol to už nejaký čas, čo mi spríjemňovala život, ale ja som sa vôbec nemohol sťažovať. Mal som to rád.
„Som len unavený." Vydýchol som. Dlaňami som si prešiel po unavenej tvári a pohodlnejšie som sa posadil. Mia sa na mňa viac pritlačila a jednu ruku obmotala okolo môjho krku.
„Čítala som ten rozhovor. Nečakala som, že do toho zatiahneš aj ju." Opovrhujúcim tónom mi zašepkala do ucha, po ktorom neskôr obtrela svoje pery.
Mia bola jedna z mojich stálych sexuálnych partneriek. Nie len že bola dobrá v posteli, ale bola aj múdra a dalo sa s ňou porozprávať takmer o čomkoľvek. Aj to bol dôvod, prečo som si začal práve s ňou.
„Ja sám som nečakal, že jej vôbec ponúknem, aby u mňa ostala." Zasmial som sa. „Navyše, ako by to vyzeralo pred novinárkou, keby som Eleanor poslal preč? Ešte by to tam napísala a ľudia by na mňa už tak pozitívne nepozerali."
„Čo keby si jej povedal, že zajtra ideš na nejakú služobku a prišiel by si ku mne, aspoň na pár dni?" Navrhla mi niečo, s čím som ochotne hneď súhlasil. Mii sa proste odolať nedalo.
„Teším sa, zlatko." Sama pre seba si zatlieskala. Nadšene mi venovala pár bozkov na pery a potom so smiechom a vrtiacim zadkom odišla.
Mal som kúsok výčitky voči Eleanor, ale toto bol proste môj život. Takto som žil dávno pred ňou a navyše... necítim k nej nič. Takže by mi to asi mohlo byť aj úplne jedno.
Aby to nevyzeralo tak, že len sa flákam, tak som si zavolal svoju sekretárku, s ktorou som sa potreboval rozprávať.
„Ako to vyzerá s tou výstavbou centra?" Opýtal som sa jej hneď ako vošla do miestnosti. Sledoval som ako sa zhlboka nadýchla a potom si sadla na stoličku.
„Nie veľmi dobre. Sú nejaké problémy s občanmi, ktorí sa sťažujú na neustály hluk a neporiadok."
„Ale však to je pri stavbách normálne." Pretočil som očami. Toto mi prišlo maximálne detinské. „Inak je všetko v poriadku?"
„Asi áno." Zašepkala. Neskutočne mi vadila jej osoba. Bolo na nej vidieť ako sa ma bojí, čo som vôbec nechápal. Dobre, občas na ňu zakričím, ale to nie je dôvod na to, aby sa ma bála.
„Asi? Chodíš to tam kontrolovať každý deň a ty mi povieš asi?" Zavrčal som. Proste ma ľahko dokázala vytočiť.
Začala mi niečo o tom hovoriť, ale to som už nevnímal. Namiesto toho som bol predstavami už s Miou v posteli a robili sme niečo príjemnejšie ako toto. Naozaj som chcel už vypadnúť, pretože mi chýbal sex a celkom aj Mia. No horšie to bude s Eleanor.
Nechcel som jej klamať teraz, keď čaká moje dieťa, ale pravdu som jej rozhodne povedať nemohol. No na druhú stranu, bol to predsa len môj život. Takže Eleanor môže byt srdečne jedno, čo a s kým ja robím.
„Počúvate ma pane?" Nadurdene sa ozvala po desiatich minútach, pretože som ju vôbec nevnímal.
„Nie, ale to je fuk. Zajtra ráno chcem mať na stole podrobnú správu o tom ako to na stavbe ide. Ak nie, tak máš padáka." Zavrčal som. Naozaj mi už chýba sex.
YOU ARE READING
Hidden heart
RandomTak rovnakí a napriek tomu tak rozdielni. Jej najlepšia kamarátka je snúbenica jeho najlepšieho kamaráta. A oni sa aj napriek tomu nepoznajú. Nikdy nemali potrebu stretnúť sa... nikdy nedostali ani tú príležitosť. Avšak po ich prvom stretnutí zistia...