Eleanor

697 55 4
                                    

„Hovorím ti, že nie." Zasmiala som sa, keď mi Lucy ukazovala už siedme šaty pre malé. „Ružová sa k chlapcovi veľmi nehodí. A šaty už vôbec nie. Takže začni hľadať niečo viac chlapčenské." Priznala som. Nechcela som jej viac tajiť, že to bude chlapček a nie dievčatko. Lucy bola ako moja sestra a ja som pred ňou nikdy nemala tajomstvá.

Bola prvá kot to vedel a ja som chcela, aby to tak aj ostalo. Nemala som potrebu to hovoriť ani len Jasonovi. S tým som aktuálne aj tak nevychádzala úplne najlepšie.

„Jason to už vie? A meno už máte?" nadšene sa usmiala.

„Nooo, my sa momentálne veľmi ani nebavíme. Takže čakať, že sa vôbec budeme baviť o dieťati, to by bol zázrak asi." Pretočila som očami. Nebavilo ma to už.

„Prečo sa vlastne nebavíte? Veď on vyzeral byť tak nadšený, že bude mať dieťa. Čo si mu urobila?" Krútila hlavou moja verná kamarátka. Ako by som vždy mala byť len ja tá zlá.

„Neurobila som mu nič. Pán dokonalý sa jednoducho len urazil, keď som mu povedala, že chcem ísť ešte na pár týždňov do práce." Mykla som ramenami. „Posledné dni sa hádame často a o všetkom, takže to už ani nevnímam."

„Naozaj? Tak to ma mrzí." S povzdychom a ľútosťou v očiach ma pohladkala po chrbte. „Však ale Jack mi včera večer doma hovoril, že Jason s nejakou krásnou slečnou bol cez víkend v hoteli. Vraj sa mu s tým pochválil a nezabudol dodať ani to, že mali spolu úžasný sex niekoľkokrát za noc. Tak som si myslela, že ste šťastní a spolu, keď ťa berie ešte aj do hotela."

„My sme spolu v žiadnom hoteli neboli." Šokovane som nadvihla obočie. „Mne Jason povedal, že ide na víkend na služobku, pretože robí na dôležitom projekte."

Až mi prešiel mráz po chrbte, keď som si uvedomila, že mi klame. Akože nechodíme spolu, ale úprimnosť by som ocenila. Najmä teraz, keď čakám jeho dieťa. Ale inak mi je jedno čo, kde a s kým robí.

„Ella, porozprávaj sa s ním." Zavrčala na mňa. Ako ja neznášam, keď ma volá Ella. Robí to vždy, keď ju nejako naseriem.

„A čo mu mám akože povedať? Veď mne môže byť jedno s kým sa on vláči po hoteloch." Zasmiala som sa.

„Ja neviem, ale mali by ste sa naozaj porozprávať. Čoskoro budete rodičia, ako chcete fungovať?" venovala mi pohľad, ktorým ma karhala.

„Jednoducho." Pokrútila som hlavou. Nebavilo ma stále riešiť iba Jasona. „Nemyslím si, že je dôležité, aby som sa s ním o čomkoľvek porozprávala." Lucy je moja najlepšia kamarátka, ale sú chvíle kedy ma aj ona extrémne sere. A jedna z tých chvíľ je práve teraz.

„Si neskutočne tvrdohlavá. Len si dávaj pozor aby ti ho neukradla iná." Pokrútila nado mnou hlavou. Určite si o mne myslela, že som stratený prípad.

„Aby mi ho neukradla iná? Luc, ale my spolu ani nechodíme, takže mi je skutočne jedno s kým sa on vláči." Posledný krát som nad ňou pokrútila hlavou.

Hidden heartWhere stories live. Discover now