Patric

836 55 9
                                    

Ubehol už nejaký čas od toho, čo poznám El. Párkrát sme sa síce stretli na nejakej tej spoločnej akcii, ale nikdy sme nemali čas sa poriadne porozprávať.

Dosť sa mi páčila. Chcel som ju pozvať aj na rande, ale bál som sa odmietnutia.

Preto mi trvalo dlhšie, kým som sa vôbec dokopal k tomu, aby som ju konečne niekam pozval. Napokon som však v prítomnosti kamaratov vybral z vrecka telefón a našiel jej kontakt.

Pre: El: Ahoj, nechcela by si niekam zajtra skočiť?

Bol som nervózny. Čakala dieťa s mojim bratom, čo ak sa jej páčil? Bol som pripravený aj na to, že ma pošle do čerta, ale jej odpoveď ma naozaj milo prekvapila.

Od: El: Veľmi rada s tebou niekam pôjdem. ;)

Pre: El: Môže byť obed?

Od: El: Priprav si peňaženku, zlatko. Ja momentálne papám za dvoch :*

Usmial som sa nad jej odpoveďou a zablokoval som telefon. Vôbec mi nevadilo, že čakala dieťa s mojim bratom.

Obaja vyzerali byť ponorení vo vlastných životoch, čo mi dodávalo kusok nádeje, že El po Jasonovi nejde. Vedel by som si s El neskôr predstaviť aj vzťah... možno rodinu. Ak by teda ona mala samozrejme záujem.

„Čo sa tak usmievaš?" Podpichol ma Bryan, ktorý sedel oproti mňa s pohárom piva.

„Idem s El na rande."

„To je tá kočka, čo čaká dieťa tvojho brata?"

Nad tou otazkou som len prikyvol. No čo... tak čakala dieťa s Jasonom. Ja som to ako prekážku nevidel.

„Zajtra ideme na obed. Myslíte, že je lepšie sushi alebo čína?" Bol som z toho nervózny. Chcel som na ňu zapôsobiť.

„Kamoš, ak je tehotná, tak ju zober radšej na tú čínu." Poradil mi Nick.

„Ja len dúfam, že je rozumnejšia ako bola Cassidy." Milo sa na mňa usmial Ryan. 

„Je oveľa rozumnejšia." Prikývol som. „No nič chlapi, ja vás dnes už opúšťam." Postavil som sa, na stôl som hodil pár dolárov a odišiel som.

Sadol som do auta, naštartoval a za sprievodu tichej hudby z rádia som sa dostal až domov.

Mal som ešte nejakú robotu, preto som si zo spálne vzal notebook a prešiel som do obývačky.

Kým sa mi zapínal notebook ja som sa hral s telefónom. Absolútne sa mi nechcelo pracovať, preto som bol rád, keď mi naskočila nová aktualizácia programu. Viac než ochotne som ju spustil a ďalej sa venoval telefónu.

Nudil som sa a tak som napísal Eleanor.

Pre: El: Čo robíš?

Od: El: Nič také... sedím pri telke a papáme xD

Páčilo sa mi, že je tak úprimná. Bola úplne iná než ostatné ženy. Bola svojská, sama sebou a úprimná. To sa tak často nevidí už. Bola mladšia ako ja, ale ani to mi vôbec nevadilo.

Pre: El: Rozmýšľal som... nemáte chuť na mekáč? :)

Od: El: Ak prídeš po mňa, viem byť do 10min pripravená ;)

Pre: El: Daj mi adresu a ja hneď vyrážam :)

Postavil som sa, vzal si kľúče a vyšiel som von. Zamkol som dom a nasadol som do auta, keď mi prišla správa s jej adresou. Pousmial som sa nad tým, pretože nebývala odo mňa veľmi ďaleko.

Do pár minút som parkoval pred jej domom a čakal ju.

Hidden heartWhere stories live. Discover now