Eleanor / Mia

693 45 5
                                    

„Dnes idem domov. U teba som už asi aj pridlho. A potrebujem už aj svoj pokoj." Usmiala som sa na Jasona pri raňajkách. Nechcela som mu prekážať pri jeho románikoch. Mala som toho všetkého už plné zuby.

„No určite. Pekne ostaneš u mňa." Pozrel na mňa dosť vážnym pohľadom, ako by o tom nechcel ani len počuť. Ale mne to bolo jedno.

„V žiadnom prípade. Som dospelá žena, ktorá sa o seba dokáže postarať sama." Zavrčala som. Tak extrémne ma hneval. Rozčuľoval ma ešte aj spôsob akým dýchal.

„Ale si tehotná a čakáš moje dieťa." Pozrel na mňa.

„No a? To nemení nič na fakte, že ja mám svoj domov." Zasmiala som sa. „Dnes odchádzam a bodka."

„Ale-" Už chcel namietať, no ja som ho jednoduchým mávnutím ruky zastavila.

„Jason, nemá to zmysel. Ja idem dnes proste domov. Moje rozhodnutie nezmeníš." Pokrútila som hlavou.

„Takže ti tu u mňa nebolo dobre?"

„Bolo a práve to je ten problém."

Nechala som sa ním až príliš obskakovať na to, aby som si uvedomila, že sem ja nepatrím. Možno... najväčšia facka pre mňa bola, keď mi Lucy prezradila o Jasonovi a "mne". On mi potom ešte aj klamal a ja takúto osobu v mojom živote jednoducho naozaj nepotrebujem.

„Fajn, ale chcem, aby sme sa stretávali." Pousmial sa.

„Samozrejme." Zasmiala som sa a vybehla som hore do izby.

Lucy som napísala SMS, či by po mňa neprišla. Veci som mala už zbalené a tak som len sedela na posteli a čakala na jej odpoveď.

Keď mi napísala, že stojí pred domom vzala som si svoje veci a vyšla som z izby. Jasona som stretla až pod schodmi, kde asi čakal na mňa. Práve preto som sa s úsmevom na perách postavila oproti neho a usmiala sa.

„Ja len nechcem prekážať tým tvojím románikom. Slečny si pokojne môžeš vodiť domov a nie do hotela." Zasmiala som sa na vysvetlenie.

Necítila som k nemu nič, takže mi to bolo aj celkom jedno. No jeho prekvapený pohľad hovoril za všetko. Asi nečakal, že by som o tom mohla vedieť.

„To odchádzaš iba kvôli tomu? Ale veď to bol len jeden nevinný úlet, nič to pre mňa neznamenalo."

„Jason, mne to je jedno. Mne nič vysvetľovať nemusíš. Veď medzi nami nič nie je." usmievala som sa. „Neodchádzam však iba preto. Aj ja už potrebujem svoj domov, pohodu a ticho. Nemôžem byť neustále iba u teba."

„Ale veď čakáš moje dieťa."

Mala som pocit, že sa vraciame k debate, ktorú sme viedli pri raňajkách.

„Prepáč, ale vonka ma už čaká Lucy. Nechcem ju dlho nechať čakať." Pousmiala som sa, rozlúčila sa a vyšla z domu.

Lucy hneď vybehla z auta a pomohla mi s vecami. Ja som zatiaľ nasadla do auta a počkala na kamarátku. Keď si sadla, pripútala sa a svoj pohľad obrátila na mňa.

„Nepôjdeme sa niekam najesť? Ja som ešte ani neraňajkovala." Nevinne sa na mňa usmiala. Ja som síce raňajky mala, ale jedlo sa nikdy neodmieta. Preto som s ňou s radosťou súhlasila.

MIA

Akurát som sa so sestrou a Amandou chystala do klubu, keď mi napísal Jason, že tá čúza už od neho odišla. Teda... on ju nazval krajšie, ale odo mňa si to ona nezaslúži.

A čo to znamenalo pre mňa? Vykašľať sa na sestru a kamarátku a ísť za Jasonom. Chcela som s ním tráviť každú voľnu chvíľku. Linda to vzala celkom fajn, ale Amanda zase mala tie svoje zbytočné reči, ktorými ma akurát tak nudila. Horšie bolo to, že ja som svoje auto mala v oprave a teda k Jasonovi ma viezla Amanda.

„Si si istá, že chceš ísť za ním?" pozrela na mňa, keď stála pred Jasonovou bránou. Len som s úsmevom prikývla a rozlúčila sa s ňou. Otvorila som si bránu a neskôr som vošla aj do domu.

„Som tu, zlatko." Usmiala som sa, keď som môjho chlapa našla v kuchyni ako varil. Len sa na mňa letmo usmial, pomiešal obsah v hrnci a potom prešiel ku mne. Vzal ma do objatia a na čelo mi venoval pár bozkov.

„Dáš si víno?" zapriadol mi do ucha hlasom, z ktorého sa mi automaticky podlamovali kolena. Nervózne som prikývla a sadla si na stoličku. Aj po tak dlhej dobe som z neho bola nervózna.

„Ako sa ti ju podarilo dostať z domu?" Jason vedel, že tú babu nemám rada a ja? Ja som sa tým ani netajila.

„Nijako. Ona odišla sama. Vraj aby som si milenky mohol vodiť aj domov." Zasmial sa. Sledovala som ho ako otvoril víno a nalial ho do dvoch pohárov. Jeden mi podal a ja som si hneď odpila.

„Takže máš aj iné milenky?"

„Vieš, že ty si jediná, zlatko." Zasmial sa, vypol sporák a prešiel ku mne, aby sa mohol konečne prisať na moje pery.

Hidden heartWhere stories live. Discover now