3.rész

404 19 6
                                    

Rey idegesen járkált a szobában. És azon tűnődött, hogy mi lenne ha ellopna valamilyen hajót. Akkor talán el tudna szabadulni erről a helyről. Viszont nem sok ideje maradt ezen gondolkodni, ugyanis a hajó megkezdte a leszállást, méghozzá valami erdős bolygón. Már egészen alacsonyan voltak, ezért Rey kitört egy ablakot, majd se szó se beszéd, kiugrott rajta. Tudta, hogy a jedi ereje majd segít neki talpra érkezni, ezért nem aggódott. Meg kellett találnia Bent. Ez az egy cél lebegett a szeme előtt. Ám számításait megint kersztülhúzta valami, vagy inkább valaki, aki nem Finn volt. Talpra landolása helyett valakin ért földet. És alig akart hinni a szemének. Az a valaki Ben Solo volt.
-Ben! -Szólította meg a lány.
-Te vagy az az ellenálló. Ne aggódj, újra megküzdhetünk. És bár hibernálva voltam, hogy teljesen fepépüljek, arról biztosíthatlak, hogy nem felejtettem semmit!- Ebben a percben Rey rájött, hogy ez a Ben, nem az a Ben, akit ő ismer. Ez a Ben egy másik dimenzióban van. Nyilván ezért más. De ismét nem maradt sok ideje a gondolkodásra, ugyanis Ben már rántotta is elő, a jól ismert piros fénykardját. Rey is elővette az övét, viszont támadás helyett inkább a menekülést választotta. Minden erejét a futásra áldozta, viszont Ben sokkal gyorsabb volt, így seperc alatt utólérte a lányt. Ben egy erős mozdulattal a földre terítette Reyt. A lány mozdulni se tudott, majd egyszer csak elsötétült előtte a világ.
A lány egy aranyosan berendezett szobában ébredt. Bár az inkább hasonlított, egy Sith rajongó őrült szobájához. Egy ágyon feküdt, és nagy meglepetésére nem volt lekötve. Szépen be volt takarva. Még párnája is volt. De ezt az ábrándozást is megszakította valaki. Pontosítva két valki. Dart Vader és Kylo Ren ugyanabban a pillanatban léptek be az ajtón. Na jó. Kylo előbb. És ennek a lány kifejezetten örült. Egy hatalmas mosollyal köszöntötte (másik dimenzióbeli) szerelmét...

Star Wars: Sötét korokWhere stories live. Discover now