7.rész

297 19 3
                                    

És ismét eltelt egy újabb nap. Rey ma már korábban kelt, ugyanis ma elmennek Kyloval vásárolni egy Sith bevásárlóközpontba, hogy Rey végre normális ruhákban edzhessen. És természetesen a lánynak Kyloval kell fehérneműt, és (Rey reménye szerint, kevésbé kurvás) sith ruhákat vásárolnia. Így el is indultak. Az út egészen jól és csöndben telt. Nem zaklatták egymást mindenféle hülyeséggel. Ám amikor útjukba került az első sith alsónemű bolt, ami a Szexy Sithek névre hallgatott, az eddig békés útból, egy szempillantás alatt bosszús kavalkád lett. Kylo berongyolt a boltba, majd random választott pár melltartót, és bugyit Reynek, aki erre természetesen kiakadt. Ezért Rey is kiválasztott párat, de fene tudja miért, mindegyikről kikérte Kylo véleményét. Aki a szerinte "egyáltalán nem Szexy" darabokat, azonnal tovább is hajította. Amire Rey megint kiakadt. De végül megegyeztek pár "nem tanga, de nem is nagymamis" bugyiban, és Rey méretének éppen megfelelő melltartóban. Mi után ezekkel végeztek, jöhettek a ruhák. Rey mindet felpróbálta egyesével, és mivel Kylo szerint mindegyikben "Rohadt dögösen festett" az összes felpróbált darabot megvették. Azt pedig mondanom sem kell, hogy Rey az összes bókot elengedte maga mellett, de néha már maga sem tudta eldönteni, hogy melyik a vicc, és melyik a valóság. Na de miután a ruhákat letudták, jöttek a férfi alsóneműk, és mivel kiderült, hogy Kylo nem a legjobb benne, Rey segített neki (Pechére). De végül is a túra jól zárult, hiszen minden szükséges dolgot megvásároltak. Kezdődhetett a napi edzés. Az edzés úgy kezdődött ahogy tegnap is. Nyújtással, aztán Kylo próbált Rey sötét énjére hatni a sith erejével. És akkor Rey valamit érzett. Valamit. Valami nagyon apró sötétet. De gyorsan más felé terelte a gondolatait. Viszont hamarosan Vader is megjelent. Aki követelte, hogy Rey és Kylo küzdjenek meg. De Reyben folyton felébredt az a bizonyos valami, ezért nem nagyon tudott a feladatra koncentrálni. Így veszített. Amire Vader minden eddiginél jobban kiakadt.
-Miért veszítesz még mindig? Gyenge vagy! Semmire kellő! Még, hogy te jedi? Még roncsvadászként is elbuktál! Hogy lennél már te jedi? -Kiabált Vader szarkasztikusan, mire Reyben elpattant a húr.
-Te Rohadék! - Ordította, és megindult Vader felé. A jedi erejével minden tárgyat félrelökött, és Vadert is próbálta. De az a sith erejével torkon ragadta és fojtogatni kezdte. Pont mint annak idején Padme-t. De szerencsére magától elengedte Reyt, és megdicsérte, hogy kezdte érezni a sötét erőt. Majd sarkonfordult és elrohant. Nem tudni miért. Talán az emlékek kavarták fel. Márha Vadernél lehet ilyet mondani...

Star Wars: Sötét korokOù les histoires vivent. Découvrez maintenant