Ez a hír nem volt más, mint az, hogy Rey nagyon furcsán viselkedik. Hux bejelentése szerint a lány megölt 6 rohamosztagos katonát, ezek után elkötött egy Tie-vadászhajót. Közben pedig minden féle baromságot ordítozott. Olyanokat, hogy: az ellenállás a fő, és, hogy el fogja törölni a sitheket. Kylo megszaporázta a lépteit, és egyenesen rohant Huxhoz, aki idő közben megfejtette az ellenállás jelenlegi tartózkodási helyét, méghozzá azzal a céllal, hogy vissza tudják hozni a lányt. Viszont a beszélgetés kicsit elkanyarodott, mivel Hux elkezdte szidni a lányt, amire Kylo bedühödött. Így már csak az ordibálást lehetett hallani, és az erős beszólásokat.
-Te rohadék! Ne merj mégegyszer leseggfejezni! - Ordította Hux.
-Még hogy én? Már megbocsáss! Te meg kurva idegroncsnak nevezték! Ez mégis mennyivel jobb?-Feleselt Kylo, mire a fiúk megint egymásnak estek. Egy rohamosztagos benyitott az irodába, de amint meglátta a szitkozódásokkal téli küzdelmet, inkább a távozás mellett döntött. Természetesen mondanom sem kell, hogy Kylo fényes győzelmet aratott, ezért amikor már ketten kijöttek az irodából, és már Hux is elismerte Kylo győzelmét,a fiú felszegett orral sétál, bár ha velegondolok inkább már szökellt Hux mellett. És persze mindkét fél totálisan megfeletkezett az eredeti problémáról.
-Hé, te! Mintha még a verekedés előtt lett volna valami rohadt fontos problémánk.- tűnődött Kylo.
Na, valami nekem is rémlik, de azt már nem tudom, hogy mi. Hehe.
-Ledöntünk egy sört?
-Ja, miért ne?
Mindeközben Rey leszállt az ellenállás táborában, újra előjött a sith énje, ezért előrántotta a fénykard jár, és már akarta volna kasza ölni az őt üdvözlő tagokat. Ám ehelyett visszaszállt a hajóba, és úgy döntött visszarepül az anyahajóra.
YOU ARE READING
Star Wars: Sötét korok
FanfictionEz a könyv a Skywalker kora folytatása, viszont sok mindenben el fog térni! Lesznek újrakreált jelenetek, de a szereplőkön nem változtattam. Jó olvasást! !Helyesírási hibák előfordulhatnak ezek általában az autocorrect miatt vannak. Légyszi nézzétek...