Másnap Rey viszonylag korán kelt, de ha már azt is beleszámítjuk, hogy a felkelés utáni első percben, már a mindig friss Kylo rontott be a szobájába (ismét kopogás nélkül) akkor már nem számított olyan korainak. Kylo letett Rey ágyára egy sith ruhát, ami az edzéshez kell. Majd minden féle köszönés nélkül már fel is szívódott. Pont úgy viselkedett, mintha tegnap semmi sem történt volna. Mintha ennek a nagy vezérnek nem az okozta volna a fájdalmat, hogy egy roncsvadász söpredék azt mondta neki, hogy utállak. Most úgy viselkedett, mint az itteni világban átlagosnak számító, (de Rey szemében igen kicsi) Kylo Ren. Rey megmosta a fogát, és megfürdött, a szobájához tartozó fürdőben. És csak ezek után nézte meg a Kylo által hozott ruhát. A ruha egy kivágott egyberuha volt, aminek a sort része pont úgy nézett ki, mint egy nagyobb fehérnemű. A tetejéről már nem is beszélve. Olyan mély volt a dekoltázsa, hogy még egy ritka kurva sem vette volna fel. De ha még csak a dekoltázzsal lenne a probléma, de a kis ruha konkrétan éppen hogy csak nem bomlott szét. Tehát az egész hasa ki volt vágva. Fantasztikus. És természetes, hogy Reynek az alsóneműk sem segítenének sokat. Hiszen azokat mindenképp felveszi, viszont a ruha így is úgy is ugyanolyan keveset takarna a lány testéből. Ezért inkább úgy döntött az erőszakosan oldja meg a problémát.
-Kylo! - Ordította. A fiú viszonylag hamar már ott is termett.
-Mi van?-Persze Kylo megint kopogás nélkül rontott be, így ismét elétárult egy újabb kínos helyzet. Csak most éppen a csak egy törölközövel körbetekert Rey látványa. A lány csettintett egyet Kylo arca előtt, amitől a fiú ismét visszaszállt a hajóra.
-Szóval akkor még egyszer. Mi a baj?
-A ruha. Ez olyan, hogy is mondjam. Nincs valami más? Ami kevésbé...
-Sith?
-Nem éppen. Nem erre gondoltam.
-Akkor ami kevésbé fekete?
-Nem. - Ezek után a fiú végigsorolta az összes felmerülhető problémát egy ruhával kapcsolatban. De egy sem találta el a valódi okot, így a századik próbálkozás után, Rey úgy döntött, hogy "Szabad a gazda" mivel így nem haladnak a probléma megoldásának ügyében.
-Valami olyan ami kevésbé kurvás! Az istenért! - Bosszankodott a lány.
-Ezt nem étem. Mi a baj a ruhával? Szerintem csini, és biztos, hogy jól állna rajtad.
Így végül Rey felvette a ruhát, amiben szerencséjére nem nézett ki olyan hülyén, mint ahogyan elképzelte. És Kylo sem nézett rá kéjenc tekintettel. De ettől függetlenül az edzés után azonnal lecibálta magáról, és felvette a tegnapi normál ruháját. Tehát a jól ismert barna szerelést. Aminek Kylo nem örült, mivel simán képes volt Rey szemébe mondani, hogy: Ebben ronda vagy, vedd vissza a sith ruhát!
E mondat hallatán a lány arcáról égett a bőr. Mégis, hogy a jó istenbe lehet ilyet mondani egy lánynak?
YOU ARE READING
Star Wars: Sötét korok
FanfictionEz a könyv a Skywalker kora folytatása, viszont sok mindenben el fog térni! Lesznek újrakreált jelenetek, de a szereplőkön nem változtattam. Jó olvasást! !Helyesírási hibák előfordulhatnak ezek általában az autocorrect miatt vannak. Légyszi nézzétek...