A lány ott feküdt Kylo karjai között. Kylonak, pedig eszében sem volt elengedni őt. Végre a karjaiban tarthatta. És nagy meglepetésére, a lány sem húzódott el. Inkább csak kiélvezték az ölelés. Viszont azalatt az idő alatt, amit ők ölelkezéssel töltötték, az ellenállásnál valami egészen új, valami egészen forradalmi volt készülőben. Finn bemérte Rey koordinátáit, és úgy döntött, hogy kiszabadítja a lányt. Teljesen egyedül. Így elkötötte az egyik űrhajót, és már ment is kiszabadítani a lányt.
Persze azért az ölelkezés sem tartott sokáig, hiszen mint kiderült, Reyben jelen pillanatban semmilyen erő nincs. Mivel még nem dőlt el a harc, nem tudja használni az erőt. Viszont, mivel a lány most jóval fáradékonyabb mint szokott lenni, Kylo úgy döntött, hogy meghívja őt a sithek legjobb éttermébe. Ígyhát visszakísérte Reyt a szobájába, hogy öltözzön ki. Majd maga Kylo is elment felöltözni. Azt beszélték meg, hogy a Hallban találkoznak pontban 19:00-kor. És, hogy egyikük se késsen, még az átöltözéssel is siettek.
19:00-kor már el is indultak, és miután kértem a bolygóra, már ismét egymás mellett sétáltak. De egyszer csak Rey keze véletlenül hozzáért Kyloéhoz, aki teljesen azt hitte, hogy a lány meg akarja fogni a kezét, Ígyhát megkísérelte a "Fogjuk meg a roncsvadász hamarosan sith csaj kezét" akciót, de a lány még azelőtt reagált, hogy ezt végbe ihlette volna.
-Kylo, figyelj, hogy hová ér a kezed! Nem mondtam, hogy meg szeretném fogni!
-Mi van? A te kezed ért hozzá az enyémhez, szóval csak magadat hibáztathatod!
Jó lett volna ha ilyen boldogan folytatódik az este. De sajnos Finn ideért, és mindent elrontott. Hirtelen leszállt mellettük egy űrhajó.
-Rey!-Ordította Finn, mire a lány ereiben még a vér is megfagyott. Kylo védelmezően Rey elé állt, és elővette a fénykardját. A lány nem tudta, hogy mi készül itt, de tudta, hogy ha Finn itt marad meg fog halni.
-Rey! Gyere már! Mit álldogállsz még ott?
Sietség... A lányt mindenki siettette. El akart menni. De csak Vader miatt. Nem tudta, hogy mi legyen viszont, azt tudta, hogy ha nem siet Finn meghal. Időt kell nyernie.
-Állj! Kylo még ne! Hadd mondja el!
De Finn semmit nem akart mondani. Akkor tehát a kérdés az, hogy: A lány marad, vagy megy?
YOU ARE READING
Star Wars: Sötét korok
FanfictionEz a könyv a Skywalker kora folytatása, viszont sok mindenben el fog térni! Lesznek újrakreált jelenetek, de a szereplőkön nem változtattam. Jó olvasást! !Helyesírási hibák előfordulhatnak ezek általában az autocorrect miatt vannak. Légyszi nézzétek...