Kylo és Darth Vader bevitték a lányt egy ki hallgatóba, hogy megtudják mi késztette erre az igen erős mellélépésre. Viszont Rey nem beszélt. Ugyan azokat ismételgette. Méghozzá öt szót,ami nem volt más mint a:
-Jedi vagyok! De Sith vagyok!-Mivel ezek a szavak se Kylot se Vadert nem hatották meg, Vader döntött. Ha a lány kérdésre nem beszél, gyógyszer hatása alatt majd fog. Ígyhát elővett egy pisztolyszerű fecskendőt. Megütögette a fiolát, hogy a légbuborékok eltűnjenek, majd a fecskendőbe helyezte. Amit óvatosan a lány oldalába szúrt.
-Biztos nem túl drasztikus ez? - Érdeklődött aggódva Kylo.
-Bedrogozni egy lányt, aki nem akar beszélni? Már miért lenne ez drasztikus? - Kacarászott Vader.
-És mellesleg, jobb mintha elgurulna a gyógyszere! - Itt Vader már menthetetlen volt. Úgy röhögött a saját viccen, mintha valami komikus mondta volna. Bár a maszk miatt ez a röhögés inkább hasonlított valami beszédhibás éhező disznóra.
-Mondd csak nagyapa! Gondolkodtál már azon, hogy komikusnak mész?
-Nem, miért?
-Remek. Ezek után se gondolkodj rajta.
-Na ide figyelj te kis... - Vader nem tudta befejezni, mert Rey elkezdett röhögni.
-Koh-mih-khus! Áháhahá! Ez egy olyan vicces szó! Kylo ugye szerinted is vicces az, hogy Komikussssss? Áháháhá! - A lány szinte már fulladozott a röhögéstől, és a drog miatt majdnem minden szót viccesnek talált. Kylo és Vader már kezdtek kiborulni. Nehezebb volt a csajt elviselni mint gondolták. Ráadásul nem is lehetett őt kifaggatni, mivel minden egyes szón röhögő görcsöt kapott. Ergo Kylo és Vader nem egy könnyen kihallgatható lányt kapott, hanem egy bonyolult és makacs, baromi hülye bigét. Remek. Kylonak a karjaiban kellett Reyt a szobájába vinni, mert a lány nem bírt járni. Hogy azért nem bírt e mert bedrogozták, vagy azért mert fulladozott a röhögéstől, senki nem tudta eldönteni. Egy dolog viszont eldönthető volt. Kylo feje égett. Égett, mert egy röhögő csajt cipelt, aki most épp prezentációt tartott arról, hogy miért az a neve az ellenállásnak, hogy ellenállás. Fantasztikus. Kylo már kezdte unni az értelmetlen, egymástól teljesen független témákat. És Vader meg szó nélkül a nyakába várta a lányt. Vagyis nem teljesen szó nélkül. Ugyanis csak annyit mondott, hogy:
-Ez már nem az én hatásköröm. Oldd meg! Te barátnőd!
Szóval most Kyloé Rey. De reményei szerint, ha a lány lefekszik és elalszik, ki megy belőle a drog. Mert ennél a Reynél még az a Rey is jobb, aki hol Jedit játszik, hol pedig Sithet. Ígyhát Kylo amint beért a lány szobájába, már ment volna ki, de semmi sem megy olyan könnyen. Ugyanis a lány vissza hívta, és szinte már könyörgött, hogy maradjon. Majd röhögve kezdett vetkőzni. Kylo azonnal leállította Reyt. Erre nem volt kíváncsi. Belökte az ágyba, de a lány nem tudott egyedül betakarózni. Így Kylonak kellett azt is megoldania. Amikor arra gondolt, hogy minden kész, nagyon elhamarkodta a kijelentést, ugyanis a lány arra kérte, hogy mondjon egy mesét. És amikor Kylo kijelentette, hogy ő ugyan nem fog mesélni, a lány szeme metélt könnyel, és már a zokogás szélén állt. Így a fiú gyorsan megváltoztatta a gondolatmenetét. Leült a lány mellé, és elkezdett mondani valami baromságot. Annak a történetnek se füle, se farka nem volt. Ez a fiúnak is leesett, ezért felállt, és azt mondta.
-Ez egy jó nagy faszság volt! Inkább felejtsd el, és aludj.
-Rendicseeeeeeeekkkkkk! - Mondta Rey. Pontosabban üvöltötte. Kylo kimenet a szobából, és azt kívánta, hogy ennek az egésznek most legyen vége. De a nap még hátra volt. És éppen, hogy leült a fotelébe, hogy a hajóról készült iratokat rendezze, azonnal odatoppant egy rohamosztagos, de még mielőtt az megszólalhatott volna, egy harsány kacagás rázta meg a hajót.
-Kylooooooooooooo! Elszámoltammmmmm! Öt-hüpp-venig! Akiiii! Bujjjt! Akiih! Nhemmm! Jö-hüpp-vök!
-Ezt nem hiszem el! Ilyen nincs! Rey, kérlek ne csinálj semmit! Nézd itt vagyok! Megtaláltál ügyes vagy! - Kezdett el a lány felé rohanni akit ezek után visszatessékelt a szobájába. De ezúttal azt be is zárta. Miután rendelt magának egy Whiskey-t, újra leült a foteljába. De még mielőtt az iratokat rendezte volna, megpillantott valamit a fotel alatt. Egy könyv volt az. Elolvasta a címét.
-Büszkeség és balítélet, valamint Rómeó és Júlia egy kötetben.- Ez eléggé felkeltette a fiú érdeklődését, ígyhát elkezdte olvasni. Amint eljutott az első szerelmes részig, fogta a könyvet, és elhajította. Te pechére az pont eltalálta egy rohamosztagos katona fejét. Aki azonnal visszavitte neki. Erre Kylo dühkitörést kapott.
-Ide ne hozd! Ez egy nyálas marhaság! Vidd innen, és a könyvel együtt magadat is hord el!-Igen. Ez tipikus Kylo.
ESTÁS LEYENDO
Star Wars: Sötét korok
FanficEz a könyv a Skywalker kora folytatása, viszont sok mindenben el fog térni! Lesznek újrakreált jelenetek, de a szereplőkön nem változtattam. Jó olvasást! !Helyesírási hibák előfordulhatnak ezek általában az autocorrect miatt vannak. Légyszi nézzétek...