8.rész

301 18 3
                                    

A tegnapi dolgok után Reyben vegyes érzelmek ébredeztek. Sötétség... Sithek... Ez nem ő... Vagy mégis ő lenne? Az nem lehet... Viszont nem maradt több ideje gondolkodni, mert Kylo rontott be a szobájába (ismét kopogás nélkül, de ettől Rey már képes volt eltekinteni, hisz már megszokta) szóval Kylo most azzal a szándékkal kereste fel, hogy közölje vele, ma küldetésre mennek, méghozzá azért, mert valamilyen sith hívő sértett valami rohadt szabályt, amiért halállal lakol. És Reynek kell megölnie. A lánynak sietnie kellett, így nem fáradt Kylo kizárásával. Egyszerűen csak megkérte, hogy forduljon a fal felé, amíg átöltözik. Miután kész lett, elindultak az egyik hajó felé. Kylo vezetett, és viszonylag gyorsan a helyszínre értek. De amikor Rey meglátta, hogy kiket kell megölnie, egyre kevésbé tudott uralkodi önmagán. Egy család volt. A szülők épp a gyerektől búcsúztak, ami meghatottan Reyt. De nem hátrált meg.
-Kora Light, és John Light! Ti sértettétek a Sith törvény első fejezetének ötödik paragrafusát, ígyhát a büntetésetek halál. Rey már emelte volna a sárga fénykardot, mikor valami összetört benne. A földre omlott, és zokogni kezdett. Kylo odaszaladt hozzá, és megölelte. Jól tudta, hogy ez mit jelent. Rey testében a jó, azaz a jedik épp ádáz harcot vívnak a rosszakkal, azaz a sithekkel. Méghozzá azért, hogy ki irányítsa a lány testét. Kylo azért ismerte ezt az érzést, mert nagyon régen benne is lezajlott. De neki nem tartott tovább egy percnél. Viszont azt gyanította, hogy Reynek ehhez több idő kell.
-Utálom Darth Vadert! Olyan gonosz rohadék! Még akarja ölni ezeket az ártatlan embereket! - Zokogta a lány.
-Rey. Ezek az emberek rosszak.
-Dhe hát... Nhem thetthek shemmi rhosszat. - Szipogta a lány.
-Dehogynem! Azok nem az ő gyerekeik! Elrabolták őket, hogy eladhassák őket a piacon! Rabszolgának! - Mondta Kylo határozottan. És abban a percben Rey megtáltosodott. Felemelte a fénykardját, és a két ember fölé emelte.
-Ti rohadékok! SZEMETEK! - Ordította torkaszakdtából, majd egy határozott mozdulattal kioltotta az életüket. De ezek után összeesett. Kylonak kellett őt menyasszinpózban becipelnie a hajóba.

Már három nap telt el az incidens óta. Darth Vader biztos volt benne, hogy a lány a sitheket fogja választani. Viszont Kylo nem volt benne ennyire biztos. Ezért fogta a lányt, és becipelte a trónterembe. Leült a trónra, és az ölébe emelte. Csak nézte Rey egyenletes szuszogását, miközben törékeny testét fogta.
-Bárcsak örökre itt maradnál.-Sóhajtott Kylo.
-Mi? - Kezdett ébtedezni Rey. Kylo tudomást sem véve a kínos helyzetről, miszerint a lány épp az ölében pihen, magához vonta Reyt és még ölelte.
-Én úgy aggódtam! - Mondta halkan Kylo.-Féltem, hogy elveszítelek, és nem láthatlak soha többé...

Star Wars: Sötét korokWhere stories live. Discover now