4.rész

358 23 7
                                    

-Hogy vagy, te kis rohadék?- kérdezte Kylo.
A lány arcáról lefagyott a mosoly. Hogy lehet valaki ennyire pofátlan faszkalap?
-Az erő! - Közölte ridegen Darth Vader. Majd kirántotta Kylot a szobából.
-Érzed ezt? Olyan mint...
-Palpatine mester ereje. - Fejezte be Vader megkezdett mondatát Kylo.
-Valószínűleg valami kapcsolatban állhat Palpatine mesterrel.
-De én mindig is roncsvadász söpredéknek ismertem. EZ LEHETETLEN! - Ordibálta Kylo.
-Shhh! Mi a faszt csinálsz? Még meghallja!
-Leszarom! Ő most már az enyém! Nem fogom hagyni, hogy a többi kis rohadék elvigye!
-Kylo, ez még korai! Még nem állítottuk át a sötét oldalra!-Okoskodott Vader.
-EZ BAROMSÁG! Még ma a sötét oldalhoz fog tartozni! Biztosíthatlak mester!
-Ajánlom is! A beszélgetésnek most vége! Hord el magad! És vigyél pár sith ruhát a kis csitri barátnődnek!
-Ő nem a barátnőm, te barom!
-MIT MONDTÁL TE KIS ROHADÉK?!- Ordította Vader, majd elviharzott, Kylot otthagyva.
Kis idő múlva a faképnél hagyott Kylo is utána ment.
-Még hogy én rohadék? Inkább ő!-Bosszankodott Kylo. Mindeközben Rey azon gondolkodott, hogy hogyan szabaduljon ki innen. De nem mintha el akarna menni hiszen valamitől melegség járta át amikor az sith erőnél volt. Viszont tudta, hogy neki itt nincs mardása. Viszont az ellenálláshoz sem akart menni, mivel semmi kedve nem volt, kéjenc Finn kajánkodásainak az áldozatává válni. Ám ekkor a még mindig feldúlt Kylo tört be a szobába.
-HOZTAM PÁR RUHÁT!-Ordította.
-Hé hé hé! Te rohadt barom! Kopogni luxus? - Ordította, az épp a melltartóján lévő csattal szarakodó Rey. Kylonak egy percre elállta a lélegzete. Rey persze erről arra következtetett, hogy a fiú agyában átfutott egy két mocskos gondolat. Amiről a lány nem szándékozott tudni, így inkább a terrorizálást választotta.
-Nesze! - Repült Kylo felé az egyik limitált kiadású Darth Vader bábú. - - Kotródj! - Hangzott el az újabb csatakiáltás, csak most éppen egy sith logóval ellátott váza siklódott Kylo felé, aki a bejövetelének egy tized része alatt döntött a kimenetel mellett, így megmenekült a lány Terrorizmusától. Csak éppen volt egy kis probléma. Rey, hosszú fekete vörös díszítéssel ellátott ruháján, a cipzár hátul volt. Amit a lány természetesen nem ért el. Ezért kénytelen volt, az ajtó mögött ácsorgó Kylohoz fordulni segítségért(persze kicsit se szívesen)
-Őhh Kylo!
-Mi van?
-A cipzár. Segítenél?-Kylo válaszra se méltatta a lányt, egyszerűen csak elkezdte felhúzni a cipzárt a ruhán. A lány háta Kylo érintés nyomán libabőrös lett. És aki nagyon figyelt, azt is észrevehette, hogy Kylo légzése felgyorsult. Amit Kylo pehjére Rey is hallott...

Star Wars: Sötét korokWhere stories live. Discover now