-Oké. Érdekel valakit, hogy miért van itt, ahelyett, hogy épp járőröznétek? - intézte Phasma kapitány szavait a rohamosztagos katonákhoz, akiket a kapitánysági hídról nyíló, apró konferencia terembe hivatott.
-Engem érdekel, de mielőtt elmondja lehet egy kérdésem? - Szólalt meg 5 perc után, egy bátor katona.
-Hát persze!
-Csak a biztonság kedvéért kérdezem. Ugye nem lesz gond abból, hogy itt vagyunk? Tehát nem az életünkkel játszunk, ugye?
-Nem, ez teljesen okés. Semmi pánik.
-Oh, oké. Akkor miért vagyunk itt?
-Hát ezért - mondta a nő, majd letett 2 hatalmas dobozt a hosszú asztalra. Ezekből a dobozokból kivett még 4 dobozt. Az egyikben papírok voltak, a másikban tojások, a harmadikban festékek, az utolsóban, pedig mindenféle édesség.
-A feladat egyszerű. Kylo és Rey összevesztek. Ezért kitaláltam, hogy rendezünk egy húsvéti tojádkereső versenyt, amelyben egy csapatba fogjuk osztani a résztvevőket. Így remélhetőleg Reyben és Kyloban megindul a versenyszellem, elássák a csatabárdot, és rájönnek, hogy ők az Első Rend álompárja. Szupcsi, nem de?
-Akkor mit kell csinálnunk?
-Itt van festék és ecset. Páran kezdjétek el festeni a tojásokat, a többiek, pedig gyártsák a rejtvényeket, a másolat alapján - adta ki az utasításokat, majd mindenki munkához látott. Egy jó másfél óra alatt végeztek. Jöhetett a következő fázis.
-Oksaaa! Na akkor! Most mindenki elmegy, és elrejti a megfelelő színű, és számú tojásokat, oda, ahova leírtam. Itt van - mondta, azzal mindenkinek a kezébe nyomott egy tájékoztató lapot. - Én addig megyek, és közlöm az emberekkel hogy mi a szitu.
A rohamosztagos csapatok el is indultak, mindent pontosan a használati utasítás szerint csinlátak. Addig Phasma beavatta Huxot a terveibe.
-Szóval össze akarod hozni a gerlepárt? - értelmezte Hux a lány szavait.
-Pontosan, ahogy mondod! Egyszerűen rossz őket külön látni. Szúrja az ember szemét.
-Engem nem különösebben izgat. Az ő életük, szerintem nem nagyon kéne beleavatkoznunk.
-Chh, ezt csak te gondolod így. Meg amúgy is, már minden készen áll.Amíg Phasma, Hux és a rohamosztagosok is el voltak foglalva, a kerítsük be Reyt és Kylot haditervvel, Rey lehetőséget látott a bocsánat kérésre. "Dél van, most biztos jó Kylonak az időpont." Bekopogott a fiú szobájába, de nem jött válasz. Ígyhát benyitott. Senki se volt bent. De nem kellett sokat várnia, ugyanis pár perccel később egy ismerős fekete hajú fiú lépett be az ajtón.
-Rey!
-Jaj, ne haragudj, nem is zavarlak. Csak azt...
-Figyelj! Épp a szobához sétáltam, mikor meghallottam, hogy Hux és Phasma beszélget. Sajnos csak egy kis részt sikerült elcsípnem, de azt hiszem, készülnek valamire.
-Ők együtt vannak?
-Igen, nem tudtad?
-Huh, komoly.
-Nem szívesen mondom, de én megmondtam - a fiú ördögien egoistán elmosolyodott, majd megölelte a lányt. Mélyen beszippantotta az illatát.
-Akkor, szent a béke?
-Nem! - nevetett fel a fiú.
-Mi? De hát az előbb...
-Shhh! Ne rontsd el a tervem! Most pedig elmegyek ebédelni. Csáo! - Rey csak úgy bámult az ajtó felé. Vajon milyen tervről beszélt az imént Kylo? A lány még morfondírozott egy kicsit ezen, majd úgy döntött ő is harap valamit.
YOU ARE READING
Star Wars: Sötét korok
FanfictionEz a könyv a Skywalker kora folytatása, viszont sok mindenben el fog térni! Lesznek újrakreált jelenetek, de a szereplőkön nem változtattam. Jó olvasást! !Helyesírási hibák előfordulhatnak ezek általában az autocorrect miatt vannak. Légyszi nézzétek...