A nap elszaladt, Kylo pedig bemenet Rey szobájába, hogy megnézze a lányt. De meglepetésére Rey nem tartózkodott ott. És volt egy összetört tükör a földön. Tehát a lányt elrabolták. Kylonak egy porg lépéséhez elegendő másodperc tizedrésze sem kellett ahhoz, hogy azonnal nagyapjához, Darth Vaderhez rohanjon.
-Szóval azt állítod, hogy az ellenállás elvitte? - Gondolkodott hangosan Vader.
-Nem állítom, tudom! - Kylo kezdett egyre idegesebb lenni.
-Hát ezesetben vigyék.
-Hogy mi a fasz van? Ugye csak rosszul hallottam? Mi az, hogy vigyék? Rey egy nagyon... - Kylo nem tudta befejezni, mert Darth Vader beléfojtotta a szót.
-Higgadj le! Én magam fogok odamenni az ellenálláshoz, és fogom visszahozni Reyt. Ne aggódj. Amúgy is el kell intéznem valamit. Te csak maradj itt.
-Hogy üljek tétlenül? Még mit nem! Én is megyek!
-Jaaaj. Pedig olvashatnád a Büszkeség és balítéletet. Vagy éppen a Rómeó és Júliát. Hallottam az egyik katonától, hogy mennyire tetszett, de sajnálatos módon nem tudtad befejezni. - Viccelődött Vader. Kylonak pedig már a füle is förös volt.
-Mikor lettél ilyen vicces kedvedben? Csak nem csaj van a dologban? - Húzta fel kérdőn a szemöldökét Kylo. És legbelül jól tudta, hogy ezzel bizony túl lőtt a célon.
-Te mocskos kis kölyök! Tűnj a szemem elől! Meg mielőtt én rúglak ki innen!-Ordította Vader, majd elindult az egyik Tie-vadász felé.
-És nehogy utánam merj jönni, mert akkor alaposan ellátom a bajodat!-Mikor Kylo meggyőződött róla, hogy Vader messze jár elkezdett piszkos megjegyzéseket tenni.
-Még hogy ne menjek utána. Jó vicc. Azt lesheti. Soha nem fog nekem parancsolni az a szemétláda! - Motyogta Kylo, majd sarkon fordult, és ismét nekiállt az iratok rendezgetésének, jobb unaloműző program híján.
-Remek. Most rendezgetheti a vacak irataiat! - Bosszankodott magában a fiú. De nem telt valami sok időbe, hogy erre ráunjon, és más elfoglaltság után nézzen. Kicsivel késöbb (pontosabban egy csúfos űrsakk vereséggel késöbb ami Hux ellen folyt) elege lett. Ő Rey után fog menni. Akkor is, ha Vader megtiltotta. De egy valamit nem értett. Mégis miért nem engedi, hogy Rey után mehessen? Hiszen eddig magasról leszarta, hogy mit csinál mind a lány, mind pedig ő. Ám ekkor eszébe jutott valami. Vader... Dolga van... Ellenállás... Ő nem mehet... Ez csak egy dolgot jelenthet...LEIA!
A fiú azonnal rohanni kezdett egy másik Tie-vadász felé. Két célja volt. Megakadályozni egy újabb halált, és hazahoznia a valószínűleg még mindig a drog hatása alatt álló szóbanbarátnőjét.
YOU ARE READING
Star Wars: Sötét korok
FanfictionEz a könyv a Skywalker kora folytatása, viszont sok mindenben el fog térni! Lesznek újrakreált jelenetek, de a szereplőkön nem változtattam. Jó olvasást! !Helyesírási hibák előfordulhatnak ezek általában az autocorrect miatt vannak. Légyszi nézzétek...