Kylo és Rey elbúcsúztak egymástól, hogy a szobáikban összepakolhassák a cuccaikat, amiket vinni akarnak a fürdőbe. Rey, viszont totál pánikba volt esve, hiszen a fürdőruha egyike volt a hosszú listán szereplő dolgoknak, melyeket egyáltalán nem birtokolt. Amikor belépett a szobába, a lélegzete is elakadt. Az ágyán ott feküdt, egy szépen gondosan összhajtogatott fekete-piros bikini. Bár Rey nem volt odáig az ilyen és ehhez hasonló keveset takaró ruhákért, ez most mégis elnyerte a tetszését. A bikini tetejére egy kis kártyalap volt odatűzve.
Az én egyetlen Reyemnek.
Xoxo Kylo.
Rey már első ránézésre tudta, hogy a fiú biztosan megkért valakit, hogy írja rá helyette. Vagy nem? Mindegy is, mert ahogy a Xoxo feliratra nézett, elnevette magát. Gyorsan előkeresett a szekrényéből egy viszonylag nagyobb sporttáskát. Beletett egy törülközőt, egy pár strandpapucsot, az újonnal kapott bikinit, egy könyvet a biztonság kedvéért, és pár zacskót, a vizes ruháknak. A lány amint elkészült, elégedetten húzta össze a táska zipzárját. Amint kilépett az ajtón, rögtön megpillantotta a falnak dőlve várakozó Kylot. Az említett személy, odament Reyhez, majd illedelmesen igazi úriember módjára, megkérdezte, hogy viheti-e a lány csomagját, majd azt, hogy indulhatnak el. A lány bólintott, és el is indultak a garázs felé. Kylo kiválasztotta a számára legjobb hajót, besegítette a lányt, ezek után már indultak is, a fürdőhely felé. Mivel már elég késő volt, de azért még nem kezdődött el a buli óra, nagyjából üres járat volt a fürdőben. A családoknak késő volt, a fiataloknak meg még korán.
-Tökéletes - gondolta magában a fiú, hiszen így Reyyel csak kettesben lehetett. Mindketten elmentek a számukra megfelelő öltözőbe. Rey szépen összehajtotta ruháit, amiket betett a sporttáskába. Magára vette a bikinit, ami úgy festett rajta, mintha csak neki készítették volna. A sporttáskát ezután gondosan bezárta a szekrénybe, melyet kétszer is ellenőrzött, hogy biztosan működik-e rajta a zár. Felvette a papucsát, vállára dobta a törülközőjét, és már ment is a medencékhez. Kylo türelmesen várta a lányt, amikor az megérkezett, jó alaposan végig mustrálta. Semmi kétség, tetszett neki amit látott, és ezt meg is mondta a lánynak, akinek ettől halovány pír szökött az orcáira. Elmentek egy két nyugágyas helyhez, ott tették le a törülközőiket. Kezdetnek a jakuzziba mentek. A finom és lágy buborékok, csikizték a lány oldalát, így az végig kuncogta az egészet. A fiú közvetlenül a lány mellett helyezkedett el, majd átkarolta őt. Miután úgy gondolták, hogy elég a meleg, buborékos medencéből, átmenetek a nagyobb, langyos vizű, medencébe. Ott röpiztek, úsztak és beszélgettek. Ezekben a dolgokban kellően kifáradtak, így Rey úgy döntött ledől egy kicsit az egyik napozóágyra olvasni. Kylo, pedig úgy döntött, hogy kipróbálja a szaunát. Rey kábé a könyve felénél tarthatott, amikor fekete hajú barátja megjelent. A fiú nem festett túl jól. Legalább annyi izzadság csöpögött róla, mintha most jött volna ki a medencéből.
-Öh... Mi történt? - kérdezett rá óvatosan a lány.
-Az a rohadt ajtó beragadt, így beszorultam. - A lány olyan nagy erővel próbálkozott, hogy visszafojtsa a nevetésért, mint még soha. De végül megoldotta. Kylo beugrott a medencébe, hogy lehűtse magát, Rey viszont tovább olvasott. Ezután még fél óráig, együtt pihentek, majd úgy döntöttek, hogy elindulnak vissza. Így felöltöztek, és mivel Rey egyedül alig tudta, így Kylo megszárította a lány vizes barna fürtjeit. Elmentek a hajóhoz, és seperc alatt ott voltak a főhadiszálláson. Kylo elkísérte Reyt a szobájába, akinek már csak annyi ereje maradt, hogy bevesse magát az ágyba. Azonnal elnyomta az álom. Kylo még egy ideig nézte alvó szerelmét, majd a fáradság rajta is úrrá lett, így úgy gondolta, hogy ő is visszamegy aludni. Nagyon sokat filózott, hogy a lány mellett aludjon-e, vagy a saját szobájában. Végül elindult a szobája felé, de az érzés, hogy ott egyedül lesz elborzasztotta, így visszasprintelt a még mindig nyugodtan alvó Reyhez. Levetkőzött úgy, hogy csak a fekete boxer maradt rajta. Odafeküdt a lány mellé, ügyelve arra, hogy fel ne ébressze. Ő is gyorsan álomba merült. Sokkal gyorsabban, mint ahogy általában szokott. Biztosan az volt az oka, hogy volt valaki mellette. És az, hogy az a valaki történetesen az a lány volt, akit a világon mindennél jobban szeretett.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Star Wars: Sötét korok
FanficEz a könyv a Skywalker kora folytatása, viszont sok mindenben el fog térni! Lesznek újrakreált jelenetek, de a szereplőkön nem változtattam. Jó olvasást! !Helyesírási hibák előfordulhatnak ezek általában az autocorrect miatt vannak. Légyszi nézzétek...