3 hónap múlva
Munka. Egy egyszerű fogalom. De néha bele sem gondolunk, hogy mi minden rejtőzhet mögötte. Szerelem? Depresszió? Szomorúság? Valószínű, hogy Reyben az összes ott volt. Már 3 hónapja csak dolgozott. Elvonult az Ahch-To-ra, hogy ott folytathassa, Ben Solo feltámasztását. Viszont a lelkében erős fájdalmat érzett. Mintha ez a kísérlet a sötét oldal felé terlné. De Rey, egyáltalán nem foglalkozott vele. Fontosabbnak tartotta azt, hogy Bent újra maga mellett tudhassa. De azt álmaiban sem hitte volna, hogy kísérlete sikerrel zárul.
-Megcsináltam BB-8!-Mondta Rey miközben a téridő kontinuumon létrejött szakadást nézte.
-Ha a múlt egy olyan szakaszába mennék vissza, ami egy másik dimenzióban van, de pontosan olyan mint a miénk, akkor az is lehet, hogy abban Ben még életben van! -Tűnődött magában a lány, majd egyszer csak belépett a hasadásba.
Amikor Rey kilépett belőle, egy teljesen más helyen találta magát. Egy erdőben volt. Körülötte pedig Sith hajók. De nem maradt sok ideje gondolkodni, ugyanis megpillantotta szerelmét.
- Felébredt a hibernálásból? - Kérdezte egy nagyon mély hang mögüle. És Rey ugyan csak Leia történetéből hallotta, mégis pontosan tudta, hogy a hang az egykori vezérhez, Darth Vader-hez tartozik.
De mégis milyen hibernálásról beszél? - Tűnődött ismét. Ám ekkor valaki másnak is feltűnt a jelenléte.
-Az ellenálló tag! Kapjátok el!-Ordította valaki a tömegből. Rey olyan gyorsan kezdett el futni, mint még soha. Egy kis időnyi futás után, valami ismerősbe ütközött.
-Finn!
-Rey? Te nem haltál meg?
A lány arcára kiült a tiszta aggodalom.
-Meghaltam?
-Igen, megsebezted Kylo Rent ami miatt Darth Vader hibernálta. Sajnos. De előbb még megölt téged. A szemünk láttára haltál meg. De, jó, hogy csak ámítás volt. Sötét időket élünk. Nagyon sötéteket! Te vagy az utolsó jedi. Az egész első rend téged köröz, szóval gyere! Elvisztek!
A hajó út alatt Finn mindent elmondott Reynek. Hogy Darth Vader az összes jedit, még azokat is, akikben az erő legkisebb jelenl~tét is megerzte, megölte, és most ő uralkodik. És, hogy az ellenállás ez ellen harcol. Ugyanakkor Rey azt is tudta, hogy ennek csak ő vethet véget. Vagyis akkor még ezt gondolta...
ESTÁS LEYENDO
Star Wars: Sötét korok
FanficEz a könyv a Skywalker kora folytatása, viszont sok mindenben el fog térni! Lesznek újrakreált jelenetek, de a szereplőkön nem változtattam. Jó olvasást! !Helyesírási hibák előfordulhatnak ezek általában az autocorrect miatt vannak. Légyszi nézzétek...