İlk birkaç dakika öylece kalmış ve cevap verememişti. Sonra, "Derin, biz bu konuyu konuşmamış mıydık? Bunu yapacak mısın gerçekten?" Diye başlamıştı ancak ben daha fazla dayanamayıp konuya girmiştim. "Düşündüğün gibi değil! O görüntüleri paylaşmak falan istemiyorum. Sadece," dedim ve bakışlarımı kaçırdım. Bunu söylemeye hazır değildim. Ama başka çarem de yoktu. "Ben ona inanmak istiyorum Neşe. Yani ilk söylediklerine. Bugün ki davranışlarından sonra iyice emin oldum. Benim bilmediğim ve eksik olan çok şey var. İşe flaşdan başlamak istiyorum. Eğer o görüntüler bizim tahmin ettiğimiz gibi değilse..." Daha fazla devam edemedim ve bakışlarımı tekrar kaçırdım.
Elini elimin üzerine koydu ve başımı kendine doğru çevirdi. "Bu harika bir fikir Derin. Ama ya sandığın gibi çıkmazsa?" Gülümsemeye çalıştım. "Kabullenmekten başka şansım olmayacak." Başını salladı ve ayağa kalktı. "Ben flaşı alıp geliyorum." Dedi ve yatak odasına doğru ilerledi.
Bende önümdeki zigonda duran bilgisayarı kucağıma aldım ve odaya tekrar giren Neşe ile derin bir nefes verdim. Benim için oldukça zor bir gün oluyordu ve daha ne kadar zor olacağını ise bilmiyordum. Korkuyordum tüm bu olanlardan ve sorumlunun kim olduğu ise en büyük merakımdı. Gerçekten Deniz tek başına mıydı yoksa Bilal'in anlatmaya çalıştığı şeyler doğru muydu?
"Artık başlatmaya hazır mısın?" Sorusuna cevap vermeden ekrana baktım. Flaşı takmıştı bile ve karşımda siyah bir ekran ve üstünde oynatma tuşu vardı. Gerçekten buna hazır mıydım peki? Ya da olmasam bile başka şansım var mıydı? Sanmıyorum. Bu yüzden kendime tereddüt etmek için daha fazla zaman tanımadan tuşa bastım.
Ekranda bir oda belirdi önce. Daha sonra Bilal ve Deniz. Ama ikisi tahmin ettiğimin aksine öylece oturmuşlardı. Hararetli bir şekilde konuşuyorlardı. Ses yoktu bu yüzden ses verme tuşuna basılı tuttum ama yine herhangi bir ses gelmedi. Adam gerçekten ucuz polisiye filmlerindeki gibi sessiz kamera ile mi çekmişti? Peki neydi bu görüntüler?
Tam konuşan ikiliden gözlerimi ayırıp Neşe'yle konuşacakken odaya aniden giren kişiyle donup kaldım.
Bu imkansızdı. Onun orada ne işi olabilirdi ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kod Adı: Bilinmeyen Numara
Roman pour AdolescentsBilinmeyen numara: Düşündümde Bilal Mert Karan Bilinmeyen numara: Benim senin hayatından kolay kolay çıkmam mümkün değil Bilal: Niye? Çok mu aşıksın? ;) Bilinmeyen numara: Hayır çok nefretliyim Bilinmeyen numara: Ve bu nefretimi kusmam için önümde...