18

274 15 3
                                    

De laatste dagen verliepen traag voorbij...heel traag. Iedere dag leek wel precies hetzelfde...Opstaan, eten, dagelijkse karweitjes, eten, vrije tijd, karweitjes, eten, vrije tijd en dan slapen. Ik zou toch liever wat avontuur willen in m'n leven, dit is echt zo saai, maar alles liever dan in dat vervloekte doolhof. Tussen Newt en ik is er ook niet veel meer gebeurt. We doen gewoon weer normaal tegen elkaar sinds we terug zijn uit het doolhof. Nu was ik gewoon weer aan het werk. Het enige rare wat er nu was, dat er al meer dan een maand geen groentje meer gezonden werd. We zijn nu bijna 2 maanden verder, dus zou er bijna een nieuw groentje moeten komen...ben benieuwd. Het was nu al later geworden en had nog geen zin om te slapen, dus ging ik me op m'n normale plaats gaan zetten. In m'n ooghoeken zag ik Gally naar me toekomen. 'Enne...is er eigenlijk iets tussen jou en Newt gebeurt?' Vroeg hij. Ik was aan het twijfelen of ik het wel moest zeggen, maar ik vertrouw Gally nu wel genoeg te vertrouwen vond ik. 'Toen hij me gered had, heb ik hem...naja gekust.' Zei ik maar. 'Haha, je gaat er ook meteen voor.' Zei hij knipogend. 'Ja, lach maar.' Hey jongens, Alby kwam met het idee voor een soort feest te geven vanavond omdat alles nu weer goed is.' Kwam Charlie zeggen. Dit is iets wat ik nu echt eens nodig heb om te ontspannen. 'Ja dit is echt leuk.' Zei ik heel enthousiast. Ik had echt heel veel zin in vanavond. Ik had geen idee wat ik er van moest verwachten, maar we gaan wel zien.

De avond was tot nu toe echt super gezellig en het zag ernaar uit dat hij nog niet zo snel zou aflopen. Er waren al veel jongen dronken. Wat heel grappig was om te zien. Nu zaten we met velen rond een kampvuur en vertelden verhalen. Nu was Thomas bezig over onze eerste ontmoeting. Ik moest al lachen bij het denken eraan. 'Ja en toen zei ik: hoe kan een zwam meisje nu een jongen verslaan? en toen duwde jij me op de grond en zei: noem me niet een zwak meisje of het laatste dat je levend zie is je zwakke meisje en grievers.' Zei thomas nu lachend. De rest van de groep was nu ookal aan het meelachen. Als ik het zo bekijk is de tijd wel rap gegaan sinds ik hier zit. Ondertussen had ik ook alweer wat gedronken. Ik voelde me echt goed nu, ik voelde me hier even thuis...het mag dan wel geen echte thuis zijn, voor nu is het wel goed...

The maze runnerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu