🕸Prolog🕸

229 19 5
                                    

Běžela jsem temným lesem nechápala jsem nic co se děje tady. Zastavila jsem se až u vysokého dubu. Rozhlížela jsem se kolem sebe. Můj dech se zrychloval a já nebyla schopna jediného slova. Když jsem zdálky uslyšela podivné zvuky. Vykulila jsem oči když se předemnou objevil mohutný černý vlk. Vycenil na mě zuby. Podívala jsem se do jeho černých očí a dala se na útěk. On se rozběhnul za mnou. I přes můj mírný náskok byl o něco rychlejší.

Jediné co jsem slyšela byl můj dech, jeho funění a křupání větví pod nohama. Nedávala jsem pozor pod nohy a zakopnu a kořen stromu a spadnu na zem. Můj teď už nepravidelný dech se zrychlí. Koukám z očí do očí stvůry, která stojí jenom pár metrů odemne. Najednou se lehce přikrčí a vyběhne přímo na mě. Rukou si zakreju oči, ale tak, abych napůl viděla. Najednou z křoví vyskočil o něco větší hnědý vlk a srazil toho druhého než se stačil ke mě přiblížit. Jenom z povzdálí jsem sledovala jak ti dva spolu bojují. Ten černý kousl toho hnědého do zad a do pravé nohy. Ten zakňučel, ale nevzdal se a bojoval dál. Jako kdyby mě chránil.

Když ho zahnal otočil se na mě všimla jsem si něčeho co mě překvapilo. Jeho oči krásné hnědé jako kdyby nebyli ani vlčí. Ten černý vlk měl ty oči tak bezcitné, ale on ne jako kdyby v něm převládal i kousek citu. Než jsem mu stačila poděkovat byl pryč.

Tak máme tady další příběh z mé dílničky doufám, že jste to se mnou už nezabalili a doufám, že se vám prolog líbil tak co vy na to mám pokračovat nebo to smazat.
Jo a ještě bych vám chtěla říct, že kdyby jste měli chuť tak se běžte kouknout na profil veru_mendes kde je naše společná knížka My Annoying Brother 😁❤ tak když budete chtít tak se mrkněte

Bára💞

Meeting MysteryKde žijí příběhy. Začni objevovat