Patrizia își începu prima seară la noul loc de muncă posomorâtă. Avea amintiri neplăcute cu un alt cazino, mai exact cu un bărbat extrem de atrăgător și pasional, și totuși ni putea spune că este vina lui pentu ce s-a întâmplat. Ea s-a băgat în acea misiune, era doar vina ei.Trecuseră câteva ore de când era la cazino și simți atmosfera tot maio tensionată și toate privirile îndreptate într-un singur loc. Privi și ea nedumerită după restul lumii și văzu aceeași siluetă impunătoare și atletică a bărbatului cu care avusese parte de prima sa noapte de amor. Își feri privirea, deși știa că el nu avea să-și amintească de ea, trecuseră 3 săptămâni și era mai mult decât conștientă de faptul că el avusese câte o altă femeie în fiecare seară. Nici nu-și dorea să o recunoască, era ultima sa dorință să mai aibă vreo legătură cu el.
Fata distribui cărțile către jucătorii de poker și se retrase într-un colț, ea nu mai avea momentan ce face, ci doar să privească, căci restul lucrurilor erau făcute de dealerul profesionist. La finalul jocului fu chemată de către Alonzo, șeful său.
— Urmează un joc important, la care voi lua și eu parte, vreau ca tu să faci tot ceea ce ține de acest meci, îi spue bărbatul ținându-și unul dintre brațe după umerii fetei.
Ea doar aprobă din cap, iar câteva minute mai târziu se găsi într-o sala de mărime medie, întunecoasă, cu o masă mare și lungă în centru de-o parte și de alta a căreia erau scaune. Sala se umplu rapid cu bărbați de toate vârstele, care mai de care mai impunător și mai bogat după baniii pe care îi puseseră în joc. Chiar cu câteva secunde înainte de începerea meciului, ușa fu deschisă, iar pe ea apăru nimeni altul decât Stefano Verdi, care purta un zâmbet diavolesc pe buze. Ocupă locul din capul mesei, singurul care era liber și care îi fusese păstrat special, privind fiecare bărbat de la masă în parte, oprindu-se cu privirea apoi asupra Patriziei care fierbea la foc mic undeva în stânga lui așteptând să înceapă odată meciul pentru care și așa avea emoții. Nu avea deloc experiență, nu știa să se descurce cu tot ceea ce avea de făcut, iar faptul că erau atât de mulți oameni importanți acolo o agita și mai rău.
— Domnilor, doar nu voiați să începeți făra mine, le spuse cu o falsă durere în glas.
Era de la sine înțeles că mulți dintre acei bărbați de la masă nu îl suportă pe Stefano, erau toți pionii lui, iar ura pe care ei, niște persoane nesemnificative, i-o poartă îl amuza.
Într-un final Patrizia împărți cărțile, având grijă să nu-l privească nicio clipă pe bărbatul din urmă cu 3 săptămâni, care o lăsase plângând într-un pat de hotel. Finalul meciului îi aduce lui Stefano un câștig substanțial și multe înjurături colorate în barbă. Patrizia așteptă ca toți bărbați să elibereze sala pentru a strânge cărțile și răsuflă ușurată pentru că se descurcase, însă când se aplecă peste masa mare simți o persoană în spatele său care îi cuprinse șoldurile în palmă, lipindu-și bărbăția de fundul ei.
— Ah, iubito, o să se simtă al dracului de bine să ți-o trag pe masa asta, auzi o voce vorbind aproape de urechea ei și tresări speriată, recunoscând vocea și parfumul bărbatului.
Fu întoarsă cu fața și se izbi de imaginea răvășitoare a lui Stefano, care rânjea în lumina difuză și roșiatică din încăpere. Își zdrobi buzele de ale ei, urcându-și palmele pe coapsele ei acoperite de o fustă neagră și strâmtă, rânjind din nou peste buzele ei atunci când o simți răspunzându-i într-o oarecare măsură la sărut. Patrizia nu putea nega, bărbatul știa ce să facă, cum să o ademenească cu orice atingere, cum să o facă să ardă sub degetele lui, iar asta o neliniștea și o speria, căci nu-și dorea nimic de la acel bărbat. Trebuia să stea cât mai departe de el.
Trezită ca din vis, își puse mâinile pe pieptul lui și încercă să îl împingă de lângă ea, iar Stefano îi prinse încheieturile în palme, ținându-i-le lipite de abdomenul lui în timp ce o săruta cu mult patos.
Își despărți buzele de ale ei, ducându-și degetele la nasturii cămășii albe pe care aceasta o purta, vrând să îi deschidă, dar Patrizia apucă să reacționeze și îi opri mâinile. În mintea sa înflori un plan prin care poate că va reuși să-și recâștige locul în poliție. Dacă va aduna suficiente informații despre el, pe cont propriu, iar apoi le va preda poliției cu siguranță i-ar oferi înapoi locul de muncă și locul la academie.
— Nu aici, îi spuse zâmbindu-i cu subînțeles și se dădu jos de pe masă, ieșind prima și se înțelese cu el din câteva privi despre ceea ce avea să se întâmple.
Stefano era surprins de acțiunile și atitudinea fetei, era surprins că i se oferea atât de ușor, dar asta era ceea ce își și dorea.
Patrizia ieși prin spatele cazinoului la finalul turei sale, văzând o limuzină neagră care atunci când ea ieși din clădire își aprinse farurile, semn că mafiotul era acolo și o aștepta. Urcă dând de un interior luxos asemenea exteriorului vehiculului, din piele albă e era în contrast cu bărbatul îmbrăcat complet în negru ce stătea așezat pe una dintre canapele. Se puse pe canapeaua din fața lui, zâmbind amândoi drăcește, iar mașina porni.
Oare unde dispăruse acel înger care în urmă cu 3 săptămâni plângea pe bancheta mașinii? Se tot întreba Stefano, dându-și seama că e din nou ceva ciudat la frumoasa din fața lui. În schimb, Patrizia era încercată în interior de aceleași sentimente de nesiguranță și teamă, dar și de o flacără a pasiunii care ardea mocnit undeva în sufletul ei.
Cu câteva priviri înflăcărate din partea amândurora, inevitabilul se întâmplă. Stefano era deasupra îngerașului său, plimbându-și palmele pe carnea fragedă a picioarelor ei, în timp ce ea se chinuia cu mișcări stângace să îi deschisă nasturii cămășii.
Amândoi erau dezbrăcați, iar trupurile le erau lipite până la refuz. Patrizia gemu puternic și dureros atunci când o penetră, dându-si ochii peste cap de durere și agățându-se cu mâinile de spatele lui și de banchetă pentru a căuta stabilitate. Era a doua oară când avea contact sexual, simțea durere la fel ca prima dată, însă Stefano era atât de priceput în amor, atât de pasional încât o îmbătă cu atingerile lui fierbinți, încât se simțea pe culmile plăcerii.
Era ciudat ceea ce se întâmpla si nu era mulțumită de direcția în care își dusese viața. Tocmai și-o trăgea cu un bărbat certat cu legea, un mafiot, pe care inițial îl filase alături de poliție înainte de a intra în contact cu el, un bărbat cu 14 ani mai în vârstă decât ea, care o vedea doar ca pe una dintre partenerele sale sexuale și atât, iar lucrul care o speria cel mai mult era că nu era pentru prima dată când făcea amor cu el.
Se culca cu un străin, cu un bărbat cu care nu avusese altă discuție în afară de cea din cazino, însă ea știa lucruri despre el, iar ceea ce ea nu știa era că Stefano îi știa trecutul, încă de la nastere și până la momentul în care ajunsese să îl înnebunească de-a binelea.
CITEȘTI
Pradă ușoară - FINALIZATĂ
RomanceFinalizată Patrizia este un polițist la început de drum, carieră pe care a decis să o urmeze pentru a cinsti memoria părinților săi decedați. Din dorința de a se afirma la secția în care lucraseră și aceștia acceptă o misiune despre care nu știa ab...