A másodpercek hosszú, kínos óráknak tűntek, miközben Sirius szemeivel szinte felnyársalta az öccsét, aki még mindig velem szemben ült a könyvtári asztalnál. Nem úgy tűnt, mintha Regulus zavartatná magát, hogy a bátyja jelenleg képes lenne megölni.
- Mit csinálsz te itt? - keltem fel az asztaltól, és félrehívtam Sirius-t - A Gyengélkedőn kellene lenned. Nem szabadna felkelned, mert még valami probléma lesz a sebeiddel.
- Azt mondtad, hogy korrepetálásod lesz. - mordult rám, szinte számonkérő hangon.
- Az is van.
- Az öcsémet korrepetálod? Ez most komoly?
- Megkért, hogy segítsek neki felkészülni az RBF-re.
- Tényleg? Tudomásom szerint Regulus az egyik legjobb tanuló a Mardekárnál.
- Sirius! - hunytam le a szemem, és szinte könyörgő hangon folytattam - Nem lesz semmi bajom, oké? Tudok magamra vigyázni.
- Na ne már! - nevetett fel hisztérikusan - Mégis hogyan állított a saját pártjára?
- Nem állok senki pártján sem, Sirius! Regulus nem is annyira rossz, amilyennek mások gondolják.
- Én nem gondolom, hanem tudom, hogy milyen. Ismerem őt! Hidd el nekem, hogy nem az, akinek mutatja magát.
- Tényleg? - karba tett kézzel várakoztam a további szidalmakra, melyeket a testvéréről mondott.
- Tényleg! Például megmondta már, hogy mit csinál a Szükség Szobájában? Vagy ott van a keze!
- A keze?
- Aha. Elmondta, hogy miért van neki bekötve az alkarja?
- Azt mondta, hogy megsérült.
- Igen? Miért nem ment a Gyengélkedőre? Vagy miért nem gyógyult már meg neki több hónap alatt?
- Miről beszélsz? - értetlenkedtem tovább.
- Hagyjuk, Gwen. Hagyjuk inkább az egészet. Túl sok lenne ez most neked. - intett le, és távozni készült.
- Nem! - csattatam fel hangosan - Ne hagyjuk! Mi lenne túl sok? Mit nem mondasz el nekem? Miért titkolózol?
- Nem akartam titkolózni, de most, hogy ennyire összemelegedtél az öcsémmel, egyáltalán nem bánom, hogy nem mondtam el neked pár dolgot. - nézett rám szúrós tekintettel, nekem pedig a tüdőmben szorult a levegő a szavai hallatán.
- Azt hittem, hogy bízol bennem.
- Ja! Én is! - vetette még oda a választ, majd sarkon fordult, és kiviharzott.
Mély levegőt véve sétáltam vissza Regulus-hoz, aki még mindig az asztalnál ült. A fiú kíváncsian nézett rám, és várta a beszámolómat.
- Durva volt veled? - kérdezte halkan.
- Nem tudom, hogy mi a baja.
- Féltékeny, gondolom.
- Féltékeny? - nevettem el magam - De hát én csak segítek neked a tanulásban.
- Hát... Én azért többet is reméltem ettől a közös tanulástól. - suttogta Regulus, és apró félmosoly jelent meg a szája sarkában.
- Ó! - éreztem, hogy az arcomba szökik a vér, és nem tudtam a fiú szemébe nézni.
- Mit mondasz? - érdeklődött tovább.
- Regulus... Te igazán kedves srác vagy, de én nem szeretnék ebbe még jobban belebonyolódni.
- Vagy mondjuk inkább azt, hogy Sirius miatt nem akarsz belebonyolódni, ugye?
- Sajnálom! - húztam el a számat.
- Semmi baj! - dőlt hátra a széken, és a kezébe vett egy könyvet - De attól még lehetünk barátok, nem? Még ha a bátyókám be is vágja a hisztit.
- Persze! - könnyebbültem meg a tudaton, hogy ezt nem nekem kellett felajánlanom.
Fél órával később, mikor Regulus az alagsor felé vette az irányt, és így elváltak útjaink, magam sem tudom, hogy milyen gondolat vezérelt, de a Gyengélkedő felé indultak meg a lábaim. Odabent már sötét volt, csak pár gyertya adta meg a félhomályt. Amint beléptem az ajtón, egyből éreztem magamon a perzselő tekintetet.
- Szia! - köszöntem halkan Sirius-nak, mikor az ágya mellé értem. A mellette lévő ágyon Remus már húzta a lóbőrt, így tényleg halknak kellett lennem.
- Mit akarsz? - jött a szúrós válasz.
- Szerettem volna meggyőződni róla, hogy visszajöttél-e, illetve, hogy jól vagy-e.
- Jól. És te? Jól érezted magad?
- Sirius! - mosolyodtam el a durcás arckifejezésén - Csak segítettem neki a tanulásban.
- De miért?
- Mert megkért rá! Bárki megkér, hogy korrepetáljam, akkor azt korrepetálom.
- Korrepetálás? Mert biztos csak azt akarta tőled, nem?
- Ne nevettess! - mosolyodtam el.
- Ez nem vicces. Azért csinálja, mert tudja, hogy te és én... - hirtelen elakadt a szava, és mindenhová nézett, csak a szemembe nem.
- Te és én? Mi van veled és velem?
- Tudja, hogy közel kerültünk egymáshoz, és ebbe akar belerondítani.
- De nem fog. Feltéve, ha megbízol bennem, és nem úgy viselkedsz, mint egy hisztis kisgyerek.
- Miért kell keresned a bajt? Veszélyes! A testvérem veszélyes!
- Mitől lenne az?
- Ne akard tudni! - tekerte a fejét idegesen.
- De! De igenis, hogy tudni akarom. Mindent eltitkolsz előlem, pedig ebbe határozottam együtt keveredtünk bele. Mi az a nagy titok? Mi van veletek? A Tekergőkkel, és Regulus-szal?
- Nem akartam elmondani, mert akkor tényleg bajba keveredhetsz.
- Ne félts te engem. Szóval?
- Van egy olyan érzésem, hogy az öcsém elég sötét ügyekbe keveredett.
- Sötét? Úgy, mint...
- Mint a fekete mágia. - ahogy Sirius kimondta ezeket, lefagyott körülöttem a levegő.
- Te jó ég! Sirius, ezek súlyos vádak. Miből gondolod ezt?
- Csak sejtem. A szüleim is nyakig benne vannak, miért ne lehetne benne az öcsém is?
- Nem is tudom...
- És ott van a keze is. Hónapok óta be van kötve neki. Szerintem ott nincsen semmilyen seb. Szerintem az ott egy tetoválás. Egy jelkép.
- Minek a jelképe?
- A Halálfalóké.
- Halálfaló? Azt hittem, hogy ez csak valami mende-monda.
- Nem az! A szüleim is azok, az egész családfám az. Ott van a nyomorult tetoválás az egész elcseszett Black família kezén.
- Hát... szerintem nem elcseszett az egész család. - mosolyogtam rá, mire az ő szája is megrándult egy kicsit - De visszatérve erre a Halálfaló dologra. Mit jelent ez pontosan?
Sirius mély levegőt vett, majd suttogó hangon kezdett bele:
- Volt egy férfi. Egy varázsló. Ugyan olyan Roxfortos diák volt, mint mi. A neve Tom Denem, de manapság csak Voldemortnak hívják.
YOU ARE READING
Love is the Cure [Sirius Black Fanfiction] - SZÜNETEL
FanfictionGwendolyn Fray hatodéves a Roxfort Boszorkány- és Varázslóképző Szakiskolában. Mint Hollóhátas diák, számára első a tanulás, emellett pedig szeretne a szülei nyomdokaiba lépni, és a gyógyítás tudományában megtalálni a helyét. Vajon sikerül az éltanu...