Habár olyan nagy hévvel indultam meg a Gyengélkedőre, mégis kicsit hezitáltam, mikor már a nagy tölgyfa ajtó előtt álltam. A tenyerem izzadt, ahogy megmarkoltam a kilincset. Mélyen belül pedig fohászkodtam, hogy Sirius még az igazak álmát aludja.
- Jó reggelt, kedvesem! - kiáltott fel Madam Pomfrey, mikor meglátott - Jöjjön csak! Hozzá is láthat a sebkötözéshez. Csak szaporán, mielőtt még elkésne az első órájáról! - ha eddig valaki még aludt volna, a javasasszony hangjára biztosan felriadt.
- Rögtön, Madam Pomfrey! - bólintottam, és habár próbáltam halk lenni, nem kerülte el a figyelmemet, hogy Sirius ágya felől mozgolódást hallottam a hangom hatására.
- Önre bízom a Tekergőket, vagy hogy is hívják magukat... - gondolkodott el egy kicsit, majd eltűnt az egyik ajtó mögött.
Lepakoltam a táskámat az egyik üresen álló székre, majd a gyógyszeres szekrény kifosztása után a kötszerek begyűjtése következett.
- Jó reggelt! - kukkantottam be az elhúzott paraván mögé, ahol megláttam az álmosan pislogó Remus-t.
- Szia! - mosolygott rám, és feljebb húzta magán a takarót. Az arca most egész jól festett, azon csupán a már megszokott sebhelyek díszelegtek. Csupán a karján volt egy kötés.
- Átkötözném a sebeidet, ha megengeded. - léptem hozzá közelebb.
- Persze! - bólintott, és szabaddá tette a karját. Óvatosan megszabadítottam a kötszerektől, és szemügyre vettem a friss sebeket. Nagy, harapásnak látszó sérülés volt rajta. Talán egy farkas vagy egy kutya okozhatta. És akkor bevillant a kép! Láttam egy kutyát aznap éjjel a kastély udvarán. Talán az támadta meg a fiúkat? De egyetlen kutya hogyan tudott volna elintézni négy erőteljes embert, akik ráadásul mágiával simán megvédhették volna magukat?
- Ez elég csúnya! - húztam el a számat - Biztos nagyon fáj.
- Már hozzászoktam. - csukta le a szemét a fiú.
- Igen! - bólintottam. Nem értettem, hogy egyetlen harapás miatt miért van ilyen rossz állapotban Remus. Hiszen úgy néz ki még ma is, mint akin átment egy csorda kentaur. - Biztosan jól vagy? Elég rosszul festesz, ahhoz képest, hogy csupán egy harapásnyom van rajtad. Esetleg nem fáj valahol belül? Lehet belső sérülésed is.
- Jól vagyok! Ne aggódj miattam! Pár nap, és szokás szerint helyre jövök.
- Akkor jó! - egyik lábamról a másikra állva néztem Remus-ra, miután végeztem a kötéscserével, és szerintem ő is tisztában volt vele, hogy csak az időt húzom.
- Mindjárt kezdődik az órád, nem? - nevetett rám a fiú, fájdalomtól eltorzult arccal.
- De!
- Nehogy elkéss, hiszen még van egy kis dolgod előtte. - biccentett jobbra, amerre Sirius ágya volt egy másik paraván mögött.
Csak vágtam egy grimaszt a fiú felé, majd nagy levegőt véve, szinte feltéptem a függönyt Sirius ágya mellett.
- Szia! - ült feljebb izgatottam az ágyában, és ő Remus-szal ellentétben nem takargatta magát előttem. Szemem akaratlanul is a hasára siklott, és megbámultam azt. Igaz, hogy tegnap reggel már láttam, és közelebbről is szemügyre vehettem a kockáit, de most is ugyan annyira zavarba ejtett.
- Kötést cserélek a hasadon... a sebeden. - javítottam ki magam gyorsan, és éreztem, hogy az arcom átvált a piros legsötétebb árnyalatára.
- Már vártalak! - mondta, mit sem törődve nyelvbotlásommal. Pedig tőle inkább azt várná az ember, hogy beszól neki valamit, és még jobban zavarba hozza.
ČTEŠ
Love is the Cure [Sirius Black Fanfiction] - SZÜNETEL
FanfikceGwendolyn Fray hatodéves a Roxfort Boszorkány- és Varázslóképző Szakiskolában. Mint Hollóhátas diák, számára első a tanulás, emellett pedig szeretne a szülei nyomdokaiba lépni, és a gyógyítás tudományában megtalálni a helyét. Vajon sikerül az éltanu...