Gwendolyn Fray (16)
Hatodéves diák a Roxfortban. Háza a Hollóhát, így természetesen számára az első, és legfontosabb dolog a tanulás. Édesanyja a Szent Mungóban gyógyító, Gwen pedig szeretne a nyomdokaiba lépni.
Sirius Black (16)
Sirius Black-et kitagadta a családja, ugyanis nem osztotta azt a nézetet, miszerint az aranyvérű varázslók előbbre valók. A Black család több tagja is csatlakozott a Halálfalókhoz, csupán Sirius és bácsikája, Alphard voltak a kivételek, így ők lettek a család fekete bárányai.
Legjobb barátai James Potter, Remus Lupin és Peter Pettigrew, akikkel Tekergőknek nevezik titkos társaságukat. Animágus, egy kutya alakját tudja felvenni.James Potter (16)
Sirius legjobb barátja, és szintén a Griffendél a háza, ahol ő a kviddics csapat fogója. Animágus alakja egy szarvas. A lányok odavannak érte, akárcsak Sirius-ért, de nem igazán merik őket megközelíteni titokzatosságuk miatt. James viszont titokban Lily Evans-ért rajong.
Remus Lupin (16)
Kiskorában megharapta egy Fenrir Greyback nevű vérfarkas, és azóta ő maga is vérfarkassá változik minden teliholdkor. Betegsége miatt szinte lehetetlen volt, hogy bekerüljön a Roxfortba, de Dubledore adott neki egy esélyt, így a Griffendél házába került, ahol megismerte James-et, Sirius-t és Peter-t. A Tekergők miatta kezdtek el animágiát tanulni, hogy segíthessenek barátjuknak.
Lily Evans (16)
Mugli-születésű családból származik. Ő az egyetlen, aki varázsképességekkel bír. Kislány korában nem értette, hogy miért csinál furcsa dolgokat, amíg egy Perselus Piton nevű kisfiú el nem mondta neki, hogy varázsló, akár csak ő. A fiú remélte, hogy a Roxfortban majd egy házba kerül Lily-vel, de ő a Mardekárba került, míg a lány a Griffendélbe. Itt ismerkedett meg James Potter-rel.
Nicole Mills (16)
Gwen egyetlen barátnője, kinek inkább a Griffendélben lenne a helye, a Hollóhát helyett.
Perselus Piton (16)
Piton rettentően örült, hogy felvették a Roxfortba, így elköltözhetett otthonról. Már kiskorában beleszeretett Lily Evans-be, aki nagy bánatára a Griffendélbe került, míg Piton a Mardekárba.
Peter Pettigrew (16)
A Tekergők egyik tagja, aki patkánnyá tud változni. Visszahúzódó, és elég csendes fiú. Ha a Tekergők nem fogadták volna be maguk közé, valószínűleg nem nagyon talál magának barátokat.
Regulus Black (15)
Sirius öccse, a család legfiatalabb sarja. Háza a Mardekár. Amolyan magának való fiú, aki nem tudja eldönteni, hogy melyik oldalt válassza.
YOU ARE READING
Love is the Cure [Sirius Black Fanfiction] - SZÜNETEL
FanfictionGwendolyn Fray hatodéves a Roxfort Boszorkány- és Varázslóképző Szakiskolában. Mint Hollóhátas diák, számára első a tanulás, emellett pedig szeretne a szülei nyomdokaiba lépni, és a gyógyítás tudományában megtalálni a helyét. Vajon sikerül az éltanu...