16

328 35 1
                                    

Hana pov

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Hana pov

Seperti biasa setiap pagi aku akan menuju ke loker sekolah untuk mengambil buku dan setiap pagi tu juga aku akan menerima sebuah stiker note yg menulis

Good morning sweetheart ♡

      By jungkook

Dan dia akan letak susu strawberry di dalam loker.

Aku tersenyum kecil.

Sepanjang dua minggu ni dia selalu  buat jantung aku berdegup laju. Haihh..macam mana aku nak move on dengan dia kalau setiap hari buat aku jadi gila dengan ayat manis.

Tiba tiba aku teringat dengan kata - kata puan jeon iaitu eomma jungkook. Setiap kali aku rapat dengan jungkook mesti aku akan teringat dengan kata kata hina dia.

“Kau pasti yang anak aku tu suka dekat
kau ”

“  Aku kenal anak aku macam mana. Dia tak akan pilih perempuan miskin macam kau ”

“ Kalau selama ni dia layan kau dengan baik pun maybe dia hanya mahu mainkan perasaan kau ”

“ Kau kena sedar yang kau dengan jungkook bagai langit dan bumi. Kau tak sesuai dengan jungkook dan aku takkan benar kan anak aku dekat dengan perempuan jijik macam kau ”

Hina sangat ke aku dekat depan mata dia. Kenapa perlu hina macam tu sekali.

Sampai di kelas aku terus mengambil tempat duduk di belakang sekali.  Sekali sekala aku mengurut dada aku yang dari tadi tak berhenti berdegup seolah olah seperti ada benda tak kena.

Aku rasa tak sedap hati. Aku dapat rasa akan ada benda buruk yang akan berlaku pada harini.


Ting..

Ting...

Ting...

Bunyi notification pada telefon aku terus membuat aku tersedar. Aku terus mengeluarkan telefon aku dari poket blazer.

Jungkook

Hana jumpa aku kat bilik tarian sekarang.

Aku ada benda nak cakap.

Hana ? Kenapa bluetikk je ?

You  

Nak buat apa jumpa kat sana ?

Her [ J.J.K ]Where stories live. Discover now