Masa berjalan terlalu pantas. Terlalu banyak perubahan dalam diri aku .. Entah la aku pun tak tau apa yang berubah maybe aku dah makin sihat and dalam tempoh aku sembuh taehyung bagaikan pengganti tempat jungkook.
Dia bagaikan pelindung ketika aku dalam bahaya and dia ada time aku susah. Aku bersyukur sebab dia masih nak berkawan dengan aku.
Tapi sejujurnya aku tak anggap dia sebagai lebih dari kawan baik. Aku dah anggap dia sebagai abang aku yang selalu ada dengan aku tak kira waktu
Ada sebab juga sebab kenapa aku tak anggap dia sebagai boyfriend.
Sebab tak boleh lupakan jungkook ?
No
Sebab minyoung suka dekat taehyung.
Aku tak nak kawan baik aku anggap yang aku ni jenis perampas or apa apa yang berkaitan dengan perampas.
Jungkook ?
Entah aku tak tau pasal dia and aku dah tak ambil tau pasal perkembangan dia. Aku tau yang dia dah bahagia dengan jiyeon.
Tipu la kalau aku masih tak ada perasaan rindu dekat dia.
Ya , aku masih ada perasaan tu dekat dia .
Maybe dia bukan jodoh aku so aku kena terima kenyataan yang dia tak pernah sukakan aku .
That's all
Sedang aku sibuk berangan tiba tiba ada satu makhluk menyergah aku dari belakang . Fuhh nasib aku tak ada sakit jantung. Aku terus menjeling
“ Ishh kau ni kalau aku ada sakit jantung macam mana ? Nanti tak sempat aku nak menikmati alam perkahwinan " aku memusing badan menghadap dia.
“ Eleh.. Kau ada calon ke ? Tak ada kan so kawin dengan aku jelah lagipun aku single ni ? Ujar nya sambil memegang tangan aku.
“ Tak nak la.. Kau ramai peminat nanti time kawin kena serbu dengan peminat kau habis lunyai aku " aku tergelak bila memikirkan macam mana kalau aku kawin dengan dia.
Takut la
Taehyung ni bukan calang calang orang sekali petik je jari semua beratur.
“ Alaa..tapi aku nak kawin dengan kau " ujarnya perlahan tapi dapat didengari oleh aku.
“ Hmm... Taehyung kau faham kan keadaan aku sekarang . Aku masih trauma dengan kejadian dulu " aku memandang dia dengan pandangan yang sayu.
Haishh..jangan la kau nangis lagi.
Aku tak larat nak nangis je .
Dalam sekelip mata aku dipeluk oleh dia . Aku terkejut
Aku tahu sekarang ramai yang tengah pandang aku.
“ T..taehyung jangan la peluk. kita kat sekolah la. ramai yang tengah tengok kita " aku cuba menolak dia secara perlahan.
Dia terus melepaskan pelukan
“ Sorry aku just nak pastikan kau okay . Aku tak nak tengok kau nangis lagi . Kau ingat kan kalau kau sedih aku akan selalu ada dengan kau dan aku akan pinjam kan bahu aku dekat kau " ujarnya sambil memegang bahu aku.
Aku mengangguk
“ Aku okay la taehyung . Jangan risau "
“ Ouh ya hana aku nak kena pergi bilik guru sekarang nak jumpa cikgu. Kalau ada apa apa terus call aku ehh..bye " dia terus mengusutkan rambut aku dan terus berlalu pergi.
Wehh rambut aku.. wtf .aku punya la sikat rambut aku dengan lama . Yang dia suka suka je kusutkan rambut aku..
Haishh... Nasib kawan kalau tak dah lama aku makan kasut
✿✿✿✿✿
Aku memandang kearah pasangan yang sedang bersweet dia loker sekolah. Sekali pandang membuat kan aku rasa terbakar dalan hati . Marah ?
Ya aku marah . Aku tak suka taehyung rapat dengan hana .
Aku terasa tercabar dengan taehyung.
Aku tahu yang taehyung betul betul suka kan hana dan taehyung tahu hubungan aku dengan jiyeon tapi sengaja nak buat aku sakit hati.
“ Kook !! Awak dengar tak apa yang saya cakap ni " terus aku tersedar dalam dunia realiti.
“ Ha kau cakap apa ? Aku tak dengar " jawab aku dengan malas. Aku terasa rimas bila dia ada. Semak tau tak !
“Awak ni kenapa jungkook ? Tak habis habis pandang hana dengan taehyung. Biarla diorang bahagia. Awak hanya perlu fokus dekat saya je " ujar nya dengan gedik
Dengan malas aku terus mengheret dia ke dalam bilik tarian. Sampai sahaja aku terus menolak dia sehingga dia terdorong kebelakang.
“ Sekarang kau nak aku buat apa kat kau ? Kiss ? Macam tu " aku terus dekat dengan dia . Terlihat dia seperti malu malu .
Kiss ? Euu .. tak nak aku. Dia pikir aku nak sangat ke cium dengan perempuan yang dah kotor . jijik tau tak !.
Dia pikir aku tak tau siapa dia sebenarnya uhh.. Aku kenal dia sebab aku selalu suruh orang aku perhati kan dia dan aku jijik dengan dia sampai aku nak pegang dia pun terasa jijik.
Aku tersenyum sinis bila dia dah sedia nak kena cium. Aku terus mendekatkan mulut aku dekat telinga dia dan membisikkan sesuatu.
“ Kau kena sedar yang aku tak pernah suka kan kau dan sejak awal lagi aku menyampah tengok kau. Disebabkan kau hubungan aku dengan hana hancur . Ouh lupa dah berapa ramai kau jual badan kau dekat laki " ujar aku dengan nada sinis.
Aku nampak riak wajahnya berubah jadi keruh. Dahi nya bertaut menandakan dia ligat memikirkan jawapan.
“ A..apa awak cakap ni jungkook ? Jual badan ? Yahh.. S..saya tak macam tu okay " ujarnya dengan gagap
Aku tergelak..
“ Ehh pompuan kau jangan ingat aku tak tau kau sapa. Aku kenal kau jiyeon . Pelacur terkenal di club wings . Aku tau latar belakang kau . Aku dah pesan dari awal kan jangan cuba cabar aku buat benda yang boleh memalukan keluarga kau . Aku jijik dengan kau dan disebabkan kau HANA BENCI AKU !!! DAN KAU PEMBAWA MALANG DEKAT AKU !! " jerkah aku dengan kuat .
Aku dah tak kesah dengan apa yang akan jadi . Biar la orang nak dengar pun lagi bagus .
Dia tergelak
“ Bagus la awak dah tau . Ya memang betul saya seorang pelacur and kalau awak nak tau yang saya ni terpaksa buat macam ni . Saya pun tak suka la nak hancurkan hidup orang but eomma awak yang paksa saya buat. Hahaha saya kesian tengok eomma awak yang tak tau apa apa pasal latar belakang saya " aku memandang dia dengan pandangan keliru.
Eomma paksa ?
So selama ni semua rancangan eomma.
“ So sekarang ni saya dah tak nak ada kena mengena lagi dengan awak. Dan awak boleh buat apa yang awak nak saya dah malas nak ambik tau . Daripada saya terkejar kejar dengan awak baik saya cari laki yang lagi hot dari awak hmphh !!" dengan gedik nya dia berbelalu pergi .
Fuhh... Satu masalah selesai
And satu lagi masalah yang aku kena hadap sekarang ni
Hana
Macam mana aku nak dapat kan kau balik .
✿✿✿✿
To be continued
♡
YOU ARE READING
Her [ J.J.K ]
FanfictionA small mistake leads to a love affair between the perpetrator and the victim "Gambar yang kau post semalam bukan gambar kau tapi gambar orang lain. " " Siapa kat kelas ni username ig dia ‛Hana_kang' " " Oh shit "