Uwerk
Aku memuntahkan segala isi perut yang dimakan tadi di dalam mangkuk tandas .
Pandangan aku teralih ke arah cermin yang yang memantulkan wajah aku yang sedkit pucat .
“ Hana , kau okay tak kat dalam tu ? Buka pintu ni " panggil seseorang yang berada di luar .
Wajah aku yang basah aku lap dengan tuala . Pintu tandas aku buka dan terserlah wajah risau kawan baikku .
“ Kita pergi klinik nak ? Muka kau ni pucat la , kau sakit ni " kata nya prihatin . Dengan segera aku menggeleng .
“ Aku okay la min , cuma rasa tak sedap badan " ujar aku dengan lemah .
“ Kau nak aku call jungkook ? " tanya nya lagi .
Aku menggeleng
“ aniya , jangan ganggu dia . Sekarang dia tengah busy " kata aku .
“ Yahh , dia tu suami kau ! Dia patut tau ! Sampai bila kau nak sorokkan sakit kau ni ? Aku risau weyy " marah nya.
Gambar perkahwinan aku bersama jungkook aku tatap . Ya , aku dah mendirikan rumah tangga bersama jungkook .
Sudah setahun
Keadaan aku dengan dia semua nya baik cuma dalam masa setahun kami hanya fokus pada syarikat .
Kalender yang ada di sisi meja aku lihat . Baru aku perasan yang aku dah lama tak dapat period .
Muntah
Mengidam
Emosi tak stabil
Aku pasti aku tau jawapan nya .
Fon yang berada di atas meja aku capai dengan segera aku membuat pesanan kepada seseorang yang berkerja di farmasi .
“ Minyoung , trust me aku okay je. Nanti lama lama okay latu " kata aku untuk menyedap kan hati dia .
“ Haihh.. Kau betul ke tak nak bagi tau pasal benda ni dekat jungkook " tanya nya sekali lagi . Aku mengangguk .
Baru sahaja aku mahu bersuara pintu penjabat aku diketuk.
“ Masuk " arah aku.
Seorang wanita yang agak muda dari aku berjalan dengan riang menuju ke arah aku .
“ Ada tak benda yang aku mintak ? " tanya aku kepada dia .
Dia segera mengangguk
“ Nah , benda ni sekali dengan tarikh kandungan so unnie boleh tengok kandungan nya berapa bulan " ujar nya dengan menerang kan serba sedikit.
“ Apa tu hana ? " tanya nya dengan menujuk ke arah beg plastik hitam yang aku pegang .
“ pregnancy test " kata aku .
YOU ARE READING
Her [ J.J.K ]
FanfictionA small mistake leads to a love affair between the perpetrator and the victim "Gambar yang kau post semalam bukan gambar kau tapi gambar orang lain. " " Siapa kat kelas ni username ig dia ‛Hana_kang' " " Oh shit "