18

333 35 1
                                    

“ Apa masalah dengan kau ni ha ?  " 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

“ Apa masalah dengan kau ni ha ?  " 

Aku memandang dia dengan pandangan tajam. Riak muka yang ditunjukkan oleh dia seperti  tidak buat salah .

“ Kau tanya apa masalah aku. Sepatutnya aku yang tanya kat kau ! apa masalah kau sampai kau buat hana menangis teruk !!! "  aku terus menolak dia sehingga terlanggar kerusi.

“ tsk... Aku mana ada buat apa apa kat dia " jawab nya dengan selamba sambil tu dia cuba membetulkan kedudukan.

Dengan geram aku terus menumbuk muka dia sehingga dia terjatuh kebelakang.

“ Kau memang jantan tak guna! Lepas apa yang kau buat kat dia. Kau masih tak nak bertanggungjawab ? " aku menyindir dia dengan pedas.

“ Apa masalah kau ni bodoh! Hal aku dengan hana kau tak payah masuk campur and untuk pengetahuan kau aku buat apa dekat hana sampai aku nak kena bertanggungjawab ? Aku bukan sentuh dia pun. " jawab nya.

“ Kau memang bodoh jeon jungkook. Kau sepatutnya bertanggungjawab tentang perasaan hana. Kau buat dia jatuh cinta dengan kau , sayang kau , dia sanggup sabar bila eomma kau maki dia depan bilik guru. Kalau kau nak tau yang eomma kau ugut hana untuk sebarkan yang hana dah malukan kau supaya dia dah tak boleh dekat dengan kau tapi dia dekat jugak dengan kau. Dia tak nak bagitau kau sebab taknak kau gaduh dengan eomma tapi kau tak pernah ambil tahu pasal dia. Kau mainkan perasaan dia. Kau buat dia macam sampah. Kalau kau dari awal tak suka dekat hana jangan bagi dia fake hope. "

“ Kau memang laki tak guna ! Menyesal aku kenal kau ! Lepas ni kita bukan kawan. Kau dan aku musuh !! Ouh ye lepas ni kau dah tak payah nak dekat dengan hana lagi sebab aku akan ambik alih tempat kau. " sambung aku dan terus meniggalkan dia di dalam kelas lama.

Ya , aku akan jaga hana mulai sekarang.

Sebab ?

Aku sukakan hana dan aku akan buat hana suka kat aku balik.. aku akan buat  hana jadi milik aku seorang.     

✿✿✿✿✿
      

Aku memandang sekeliling. Sekali sekala aku menjenguk kiri kanan untuk cari kereta minyoung. Lama nya dia on the way. Hampir sejam aku tunggu kat bus stop ni. Dah la berat barang yang aku pegang ni.

Disebabkan aku serabut fikir pasal masalah yang tak pernah - pernah selesai dalam hidup aku so aku mengambil keputusan untuk tenangkan fikiran dengan shopping dekat mall.

Dengan geram aku terus mengeluarkan fon dari beg dan membukak ruang chat.

You

Oiii minyoung kau kat mana ?

Aku dah ada kat depan bus stop yang dekat dengan mall selalu kita pergi tu

Her [ J.J.K ]Where stories live. Discover now