“ Hey hana kau okay ke tak ? Asal boleh jadi macam ni ? Kau kena langgar ke ? Atau kau jatuh sebab banyak shopping bag ? Tula kau balasan tak nak ajak aku kan dah sakit " perlinya . aku memandang kearah minyoung. Dengan geram aku memukul kepala dia dengan buku majalah .“ Bangang punya kawan kalau iyapun risaukan aku tak payah la perli sekali . Kalau kau tak tepati masa aku takde jadi macam ni tau . " aku dengan tak ada mood nya boleh pulak dia buat perangai bodoh dia kat sini.
“ Haish. yang kau ni dah kenapa nak pukul kepala aku mak bapak kau tak bayar zakat ke bodoh " ujarnya dengan geram.
Wtf.. Perempuan ni. Apabenda dia merepek ni.
“ Malas aku layan perempuan gila ni. Kau berambus sekarang dari rumah aku " aku menolak dia supaya dia bangun dari sofa.
“ Alaa ... Sorry la beb aku main main je. Kau asal do emo semacam ? Period ehh "
“ fuck you " aku terus membaling batal yang ada di sebelah kiri.
“ Susah la cakap dengan perempuan ni. By the way asal dengan kau sampai berbalut ni kau accident ke ? "
Aku mengeluh
“ Masa aku chat dengan kau suruh ambik aku kat mall tu aku terserempak dengan eomma jungkook. Time tu dia tengah melintas jalan. Dia tak pandang kiri kanan sibuk dengan fon dia. Pastu time tu jugak ada kereta laju. Aku pun pergi la lari tolong dia. " terang aku dengan panjang lebar.
“ Asal kau pergi tolong makcik tu. Dia memang patut mati tau. Disebabkan dia kau kena hina kat depan bilik guru masa tu " harey betul minah ni.
“ Walaupun dia dah buat macam macam kat aku tak semesti nya aku tak boleh tolong dia. Time tu memang aku dah tak pikir apa apa. Eomma aku ada pesan walaupun orang tu selalu buat jahat kat kita. time dia susah kita kena tolong sebab kita ni manusia yang hanya memerlukan bantuan orang. " aku memandang dia dengan pandangan sayu.
“ Wow sejak bila kau baik ni . Habis tu apa jadi dengan puan jeon tu okay tak ? Dia ada cakap apa apa tak ? "
Aku terus tergelak
“ Perghh aku menyampah jugak dengan puan jeon tu. Kau tau lepas aku tolong dia. Sempat lagi dia cakap pasal anak dia tu dia kata jangan harap dia terhutang budi dengan bagi aku rapat balik dengan anak dia . Dia pikir aku hamak sangat ke dengan anak dia tu. Dah la tak ucap terima kasih kat aku " ujar aku dengan geram.
“ So maksudnya dia tak cedera apa apa ke ? " soalnya.
Aku menggeleng
“ Nak buat macam mana anak dengan mak same je dua kali lima . Yang mak nya perangai macam diva. Yang anak nya perangai macam sial " aku dah tak kesah dah pasal dia. Apa nak jadi pun jadi lah asal kan tak libatkan aku.
Aku memandang kearah minyoung yang sedang call dengan orang. Dia ni tak habis habis busy. Menyampah aku !!
Aku mengangkat kening bila dia memandang aku dengan wajah pucat nya. Asal ?
YOU ARE READING
Her [ J.J.K ]
FanfictionA small mistake leads to a love affair between the perpetrator and the victim "Gambar yang kau post semalam bukan gambar kau tapi gambar orang lain. " " Siapa kat kelas ni username ig dia ‛Hana_kang' " " Oh shit "