“ Hana kau serious la nak datang sekolah harini ? "
“ Aku dah cuti hampir seminggu kot . Lagipun aku rasa aku dah makin okay "
Baru sahaja aku mahu membuka pintu kereta. Minyoung menahan aku dari keluar.
“ Hana apa kata kita pindah sekolah " aku terus menepis tangan dia.
“ Asal kita kena pindah sekolah pula ?! Aku ni terlalu hina sangat ke dekat sekolah ni sampai kau ajak aku pindah ? Kalau kau cuba selamatkan aku baik batalkan niat kau sebab aku memang dilahirkan jadi seorang yang selalu dipandang hina "
Aku terus keluar dari perut kereta dan pergi meninggalkan dia yang sedang menjerit nama aku.
Elok elok mood aku baik hari ni terus jadi barai sebab minyoung.
Aku berjalan menuju ke arah loker aku tapi pergerakkan aku terhenti apabila aku ternampak pasangan yang sedang sweet ditepi loker aku.
Sial
Aku menahan sabar apabila mereka sedang bercium. Tak ada tempat lain ke asal tempat loker aku jadi mangsa .
Dengan geram aku terus menuju ke loker aku tanpa memperdulikan mereka.
Ya aku tahu sekarang ni aku menjadi bualan panas dekat sekolah ni. Aku perasan ramai yang tengah perhatikan aku.
Aku terus menutup pintu loker dengan kuat dan menyebabkan ia menarik ramai perhatian.
“ Sini bukan tempat nak buat maksiat. Kalau dah rasa tak sabar sangat pergi check in hotel. Jangan nak cemarkan mata budak jenior " aku terus memaling muka kearah lain.
“ Asal kau jeles "
Aku tergelak sinis
“ Aku rasa kau dah buta kot . Terang - terang lagi ni sekolah. Bukan nya club and one more thing , kenapa aku perlu jeles dengan lelaki yang suka permainkan hati perempuan sebab nak puaskan nafsu dia hurm ? " aku terus meninggal kan mereka.
Aku mengeluh berat. Kenapa aku perlu hadap benda ni . Kenapa aku perlu masuk campur urusan mereka .
“ HANA !!! "
Aku memandang dia pelik
“ Aku mintak maaf sebab tak bagi tau kau awal awal pasal jungkook dengan jiyeon.. aku cuba halang kau tadi tapi kau tinggalkan aku. Aku tak sanggup nak tengok kau menangis lagi " terang nya
YOU ARE READING
Her [ J.J.K ]
FanfictionA small mistake leads to a love affair between the perpetrator and the victim "Gambar yang kau post semalam bukan gambar kau tapi gambar orang lain. " " Siapa kat kelas ni username ig dia ‛Hana_kang' " " Oh shit "