25 : End

434 37 1
                                    

Kaki aku melangkah ke arah pejabat di mana beradanya ceo jeons holding

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kaki aku melangkah ke arah pejabat di mana beradanya ceo jeons holding . Sambil tu tangan aku tak duduk diam kerana gelisah .

Bertemu semula dengan orang yang dah tinggalkan kita selama bertahun tahun memang susah.

Sejujurnya perasaan aku pada dia masih kuat walaupun dah 6 tahun tak bersua muka.

Beg sandang aku pegang dengan erat apabila aku sudah berada di depan bilik ceo .

Tenang hana

Sekarang ni kau pikir kerja , pasal kisah silam berlakang cerita.

“ Cik hana , kita dah sampai . Tuan jungkook dah ada di dalam " kata assistant nya dengan lembut.

Aku segera mengucap terima kasih kepadanya . Dengan langkah yang berdebar aku terus masuk kedalam bilik tersebut .

Pandangan aku terarah dekat seorang lelaki yang sedang berdiri sambil memandang kearah luar .

Aku tau dia nampak aku sebab cermin tu lut sinar. Jantung aku berdegup laju apabila dia menoleh ke arah aku .

“ Have a sit " pelawa nya .

Dengan segera aku duduk di tempat yang disediakan .

“ annyeonghaseyo kang ha-- "

“ i dont need your introduction miss hana " cantas nya .

Aku terdiam seketika . Lelaki ni dah banyak berubah

Tenang hana

“ So encik setuju dengan bergabungan ni " tanya aku .

“ Kalau aku tak setuju tak ada aku nak suruh kau datang sign dokumen " sinis nya . Sambil tu dia menghulurkan kertas .

Segera aku mengambil kertas tersebut . Kertas yang berada di file aku keluarkan dan menghulurkan kepada nya .

Dengan segara aku terus menandatangani perjanjian tersebut begitu juga dengan dia .

Aku menghulur tangan untuk berjabat  dengan nya dengan pantas dia menyambut.

“ Saya harap kita boleh berkerjasama " ujar aku sambil tersenyum .

“ Me too "

“ Jungkook say-- "

Belum sempat aku mahu menghabiskan ayat . Terlihat seorang perempuan yang menerjah masuk dan menjerit .

“ Yah! jeon jungkook , u kata nak teman i pergi beli baju pengantin "

Sekali lagi aku terkaku .

 

✿✿✿✿✿

Tak guna !

Aku benci dia

Air mata yang dari tadi aku tahan akhir nya keluar jua . Aku mengesat kasar .

Her [ J.J.K ]Where stories live. Discover now