Κεφάλαιο 3

187 17 2
                                    


Τι να έγινε άραγε την προηγούμενη νύχτα; Δεν θυμάμαι Τίποτα ,

Flashback...

Η Εβελίνα, η Αναστασία και Ιωάννα με έπρηξαν να πάω μαζί τους σε ένα μπαράκι, αν και δεν έχω όρεξη δέχτηκα για χατίρι τους, φοράω ένα όμορφο μαύρο φόρεμα :

Βάφομαι αρκετά έντονα, γιατί όχι; Απλώνω ένα ροζουλί ματ κραγιόν στα χείλι μου όταν ακούω την πόρτα να χτυπάει, ανοίγω την πόρτα και περνάει μέσα η Αναστασία με ένα πράσινο φόρεμα και όμορφα βαμμένη, όπως πάντα.

"Κοπελιά θα ανάψεις φωτιές, και απόψε"Της λέω και κλείνω το μάτι.

"Εγώ βολεμένη είμαι, εσύ να βρεις κάποιον καλύτερο θέλουμε"

"Ώστε αυτό είναι το σατανικό σας σχέδιο ε;" Λέω και γελάμε

"Έτσι λέμε, άντε πάμε μας περιμένουν"

Μπαίνουμε στο μπαρ, χαιρετιόμαστε , έχουν έρθει και τα αγόρια τον κοριτσιών , εγώ κλασσικά μπακούρι, δέκα λεπτά αργότερα τις έδιωξα για να περάσουν χρόνο με τους δικούς τους, να μην έχουν και εμένα,Κάθομαι σε ένα σκαμπό στο μπαρ και παραγγέλνω ένα σφηνάκι, έχει αρχίσει να κάνει ζέστη εδώ μέσα, πίνω ένα δεύτερο, και νιώθω καλύτερα, πίνω και ένα τρίτο, θέλω να περάσω καλά όλοι περνάνε εκτός από εμένα! Πίνω δύο ακόμα σφηνάκια και πάω να χορέψω η μουσική είναι δυνατή και εγώ κουνιέμαι στον ρυθμό της, άγνωστοι μου προσφέρουν σφηνάκια συνέχει, δεν ξέρω πόσα έχω πιει , αλλά μου αρέσει, οι άλλες έχουν εξαφανιστεί πφφ κάποιες θα περάσουν καλά απόψε, αλλά και εγώ περνάω χααχαχχαα, γύρω μου μαζεύονται κλασικοί γύπες, που δεν τους διώχνω αλλά χορεύω μαζί τους , ένα ξανθό αγόρι έχει καρφωμένα τα μάτια του πάνω μου, δεν ξέρω από πότε κυκλοφορούν τέτοιοι κούκλοι , πίνω άλλα δύο σφηνάκια και πάω να του μηλίσω.

"Γεια, έλα να χορέψεις και εσύ!!!'Του λέω και τραβάω το χέρι του προς τα μένα.

"Καλύτερα να πάμε σπίτι..." Ώπα μας βγήκε γρήγορος και ωραίος

"Μπα εγώ λέω να χορέψω και άλλο'" Λέω και απομακρύνομαι

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Πρέπει να χω πιει πάνω από ένα μπουκάλι βότκα και ζαλίζομαι αλλά θα συνεχίζω να χορεύω μέχρι να λιποθυμήσω, ο Ξανθός έρχεται προς το μέρος μου ξανά.

"Πάμε σπίτι"

"Πφ χαχα καλέ τι κουκλί είσαι εσύ;"

"Ναι, το ξέρω, τώρα κατέβα να πάμε σπίτι"

"Μωρέ ποιος τον χέζει τον Άλεξ τέτοιο μανάρι που σαι εσύ"


"Τι;, Εντάξει φεύγουμε τώρα!"


"Δεν πάω πουθενά ,πουθενά, πουθενά εδώ θα μείνω"Τραγουδάω πριν το απόλυτο σκοτάδι κυριεύσει την μνήμη μου , η μάνα μου θα με είχε σκοτώσει αν κοιμόμουν σε σπίτι αγοριού που δεν ξέρω ειδικά.

End of flashback

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Μπαίνω στο σπίτι μετά από την κουραστική μέρα που είχα, κουβαλώντας είκοσι τσάντες με δώρα, ακούω χαχανητά από την κουζίνα, βγάζω γρήγορα- γρήγορα τα παπούτσια μου και παρατάω γρήγορα τις τσάντες για να πάω να δω ποιος ήρθε, ίσως ο θείος Μάξιμος! Είναι ο καλύτερος. Τρέχω στην κουζίνα, και μένω με το στόμα ανοικτό ,ο Ξανθός άγγελος από χθες, και από σήμερα το πρωί κάθεται στο τραπέζι της κουζίνας μου, ήρθε να με πάρει γιατί πέθανα και δεν το ξέρω έτσι;Τσαο μπελα Ελενίτσα.

Κάτσε γιατί ο άγγελος μου χαμογελάει;

"Προφανώς δεν με θυμάται έτσι όπως έχει γουρλώσει τα ματάκια της"Λέει και ξεσπά σε γέλια με την μητέρα μου που κάθεται δίπλα του

''Τι κάνεις μικρή;'' Λέει και καταλαβαίνω αμέσως ποίος είναι, με το που καταλαβαίνω ποιος είναι γουρλώνω τα μάτια μου ακόμα πιο πολύ , και αλάζω δέκα χρώματα και άρχισα να τρέχω για να φτάσω στο δωμάτιο μου , ήταν αυτός, ο Άλεξ, ο τύπος στο μπαρ, ο τύπος στα δοκιμαστήρια...

'' ΕΑΝ ΔΕΝ ΦΎΓΕΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΒΓΑΊΝΩ ''
Δήλωσα και άκουσα ένα χτύπημα στην πόρτα

"Εγώ"Ακούω την βαριά του φωνή

'' ΦΥΓΕ , ΤΙ ΘΕΣ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΛΕΣ; ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΑΡΕΑ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕΣ ΚΑΙ ΒΙΑΣΤΗΣ ;''

Πρώτου να καταλάβω κάτι με είχε πετάξει πάνω στο κρεβάτι μου και χαμογελώντας έκλεισε την πόρτα ...

'' Γεια σου μικρή, το ξέρω έχει απορίες και ήρθε η ώρα να τις λύσουμε '' Οκει ήρθε το τέλος μου, έχει ανέβει από πάνω μου πιέζοντας τους καρπούς για να μην μπορώ να φύγω 

——

———-

—————-
Αυτό για σήμερα , ελπίζω να σας άρεσε 💕💕💕💕

Ο φιλος απο τα παλιαWhere stories live. Discover now