Τι χάσατε στο : Ο φίλος από τα παλιά
-Η Ελένη βαρέθηκε τις μαλακίες του Άλεξ
-#γελένη δυνατό
-Το παράχεσε ο ΑλεξούκοςΕΛΕΝΗΣ POV
Ξυπνάω, δεν έχω καμιά όρεξη να πάω στο σχολείο , έχω απομακρυνθεί από τις φίλιες μου, και πρέπει να το διορθώσω, μου λείπουν, μου λείπει η Ιωάννα, αλλά προφανώς έχει κάτι μαζί μου και δεν το ξέρω, η μητέρα μου που έχει πλέον το αμάξι της με αφήνει στην πόρτα του σχολείου, περνάω την μεγάλη τρομαχτική πόρτα για ακόμα μια φορά και το μετανιώνω που ήρθα δεν είμαι ακόμα έτοιμη να αντιμετωπίσω τους πάντες, και άμα έχουν δημοσιευτεί οι φωτογραφίες; Μπαίνω μέσα στην τάξη και το μάτι μου πέφτει κατευθείαν πάνω στο θρανίο μου, μας η τσάντα του Άλεξ λείπει ενώ παιδιά δίπλα μου μιλάνε ανενόχλητα λοξοκοιτώντας με και που και που ακούω να μιλάνε.
"Το σαββατοκύριακο ήταν δύσκολη για αυτήν" Τους ακούω να λένε και απλά δακρύζω αλλά κοιτάω αλλού για να μην φανεί και ακούω έναν χτύπο στο παράθυρο δίπλα μου, χαμογελάω στην θέα των φίλων μου και βγαίνω έξω να τους μιλήσω καθώς ξέρω γιατί ήρθαν.
"Τα νέα ταξιδεύουν γρήγορα βλέπω"Λέω και σκουπίζω τα μάτια μου με την νέα ροζ μπλούζα που πείρα τις προάλλες ενώ οι δύο φίλες μου με κοιτάνε σαν να είμαι φάντασμα.
"Μπουυυ"Λέω μπας και ξυπνήσουν η Εβελίνα ξυπνάει λίγο
"Είσαι καλά" Με ρωτάει θλιμμένα η Αναστασία καθώς από αμηχανία προσπαθεί να στρώσει τα ήδη τέλεια στρωμένα της μαλλιά.
"Θέλω να πιστεύω" Τις βλέπω να ανταλλάζουν περίεργες ματιές
"Πείτε μου"
"Δεν ξέρω αν πρέπει"
"Πρέπει" λέει η Εβελίνα διαφωνώντας με την Αναστασία, κάτι σοβαρό θα είναι για να μην είναι σίγουρες
"Αν θέλετε να με ρωτήσετε κάτι απλά ρωτήστε,ούτως σι άλλος εσάς και έναν άλλο έχω μόνο αυτή τη στιγμή"'
"Είναι αλήθεια;"
"Ναι Αναστασία μου είναι, δυστυχώς όλα αλήθεια, αλλά πως το ξέρετε"
"Ο Δημήτρης κοκορευόταν στους άλλους"
"Τι άλλο να κάνει, δεν είναι μεγάλη επιτυχία;"Λέω ειρωνικά και αηδιάζω βουρκώνοντας πάλι
VOUS LISEZ
Ο φιλος απο τα παλια
Roman pour AdolescentsΨέματα, αγάπη, έρωτας και ένας θάνατος που έχει επηρεάσει τους πάντες, λίγο παραπάνω από όσο νομίζαμε, μια κοπέλα πληγωμένη από την απώλεια δυο ατόμων, νεκρών και ζωντανών, θα ρθει η αλήθεια στο φως, είναι όλοι όπως δείχνουν; Υπάρχει άραγε ευτυχισμέ...