Τι χάσατε στο: Ο φίλος από τα παλιά
-Η Ελένη τσακώθηκε με τον Άλεξ (καινούργιο ε;)
-Ο Γιάννης άφησε να εννοηθεί πως κάτι θα γίνει μεταξύ τους
-Το παρακάτω παρτ είναι γεμάτο με οπτικές γωνίες :)
ΕΛΕΝΗΣ POVΤο κλίμα εδώ δεν με σηκώνει , έτσι παίρνω την βαλιτσούλα μου και φεύγω στην κυριολεξία , περπατώ στην άκρη του δρόμου, κανένα φως, μόνο σκοτάδι, όπως και στην ψυχή μου, γιατί; γιατί να μην είμαι μια συνηθισμένη έφηβη χωρίς πεθαμένη αδερφή με κανονικούς φίλους;Γιατί να μην είμαι μια κοπέλα με έναν φυσιολογικό πρώην; και ο μπαμπάς μου τι χρωστάει στην οικογένεια του Δημήτρη μου λέτε;
Με πλησιάζει ένα αμάξι,τρέχω στην μέση του δρόμου δεν με νοιάζει να πεθάνω όλα μαύρα ξανά , το τελευταίο που ακούω είναι κάτι φρένα να τσιρίζουν και ένα γνωστό άρωμα να με περιβάλει έπειτα, όλα μαύρα.ΔΗΜΗΤΡΗΣ POV (γατάκια:))
Φέρνω την χαρτοπετσέτα με το χλωροφόρμιο στην μύτη της και πέφτει πάνω στα χέρια μου, την έψαχνα πολύ ώρα στους δρόμους από τότε που βγήκε από εκείνη την πολυκατοικία με τον καινούργιο και έναν λίγο μεγαλύτερο. Δίχνει πάντα τόσο όμορφη. Το μπεζ ζιβάγκο της την έχει κάνει να ιδρώσει και στην άκρη του δρόμου προβάλει μια βαλίτσα, δικιά της αν σκεφτούμε το χρώμα, παίρνω την Ελένη και την βαλίτσα της και τις βάζω στο αμάξι, α ρε Ελενάκι θα καλοπεράσεις σήμερα.
ΓΙΑΝΝΗΣ POV
"ΓΑΜΩΤΟ ΤΑ ΣΚΑΤΩΣΑ"Λέω δυνατά και χτυπάω τον τοίχο με το χέρι μου, η Εμίλι αν ήταν εδώ θα έλεγε να την ακολουθήσω στην κουζίνα που λογικά θα είναι, την συμπαθώ πραγματικά αυτήν την κοπελιά, μοιάζει με άγγελος, είναι τόσο γλυκιά...ίσως τελικά πρέπει να πάω στην κουζίνα να της μιλήσω,ανοίγω την πόρτα και πάω στην κουζίνα.
"Ελένη;" Δεν την ακούω ούτε την βλέπω έτσι πηγαίνω στο μπάνιο.
"Ελένη , συγγνώμη για πριν, δεν ήξερα πως θα το πάρεις, αλλά μετά τον τσακωμό σου με τον Αλεξ δεν νόμιζα να ήταν σωστό που με φίλησες,σε σέβομαι και είμαι είμαι το μέρος σου σε παρακαλώ βγες έξω." Την ακούω να τραβάει το καζανάκι και όταν ανοίγει η πόρτα σίγουρα δεν είναι η Ελένη, νιώθω τα χέρια του να με κρατάνε από τον γιακά, μου ρίχνει ένα μπουκέτο αλλά δεν αντιστέκομαι τον αφήνω...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ο φιλος απο τα παλια
Genç KurguΨέματα, αγάπη, έρωτας και ένας θάνατος που έχει επηρεάσει τους πάντες, λίγο παραπάνω από όσο νομίζαμε, μια κοπέλα πληγωμένη από την απώλεια δυο ατόμων, νεκρών και ζωντανών, θα ρθει η αλήθεια στο φως, είναι όλοι όπως δείχνουν; Υπάρχει άραγε ευτυχισμέ...