Τι χάσατε στο : Ο φίλος από τα παλιά -Η Ελένη, ψιλοέδιωξε τον Άλεξ -Τώρα μένουν στου Γιάννη για λίγες μέρες -Τους μαγείρεψε η Ελένη ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Ξυπνάω καθώς μια ακτίδα πέφτει στα μάτια μου και με ενοχλεί, ναι ακόμα και με κλειστά μάτια. Σηκώνομαι και τραβάω ελαφρά το μαλλιά μου, η μητέρα μου κοιμάται ακόμα έχει ξεσκεπαστεί και την σκεπάζω, η μπλούζα του Γιάννη μυρίζει μεθυστικά ωραία και δεν την βγάζω ακόμα, μου αρέσει γιατί μου είναι και μεγάλη, βγαίνω από το δωμάτιο μου, και μυρίζω κάτι καμένο, πάω στην κουζίνα για να δω έναν ω θεέ μου ημίγυμνο , με κοιλιακούς , όπα, καλέ ο Γιάννης είναι, φοράει μια γκρι φόρμα, ΜΌΝΟ, μάλλον τα σάλια άρχισαν να μου τρέχουν.
"Ζεις;"
Λέει και κουνάει το χέρι του μπροστά στα μάτια μου."Εμ-εμ ναι εμ μύρισα κάτι καμένο;"
"Ναι, δυστυχώς σου έκαψα τις τηγανίτες"
Κάνω μια γκριμάτσα σουφρώνοντας τα χείλια μου"ήθελα να στις φέρω στο κρεβάτι" Συμπληρώνει.
"Δεν πειράζει, να σου κάνω μια ερώτηση;"
"Βέβαια"
"Μπλούζα δεν έχεις να βάλεις πρωινιάτικα;"
"Μου την πείρες εσύ"
Δείχνει με το δάκτυλό του εμένα, μπορεί ο Δημήτρης να μου έκανε ότι μου έκανε αλλά ο Γιάννης δεν είναι Δημήτρης, και αυτή τη στιγμή με προκαλεί."Δεν έχεις άλλες μπλούζες, αυτή που έδωσες σε εμένα θέλεις..."
Λέω σαν να μουρμουρίζω"Χμ , νομίζω ναι" Λέει και δαγκώνει το κάτω χείλος του.
"Ωραία λοιπόν, μπορείς να την πάρεις"
Λέω και βγάζω την μπλούζα μου μένοντας με το σουτιέν και του την δίνω , λες και δεν τρέχει κάτι αλλά μέσα μου βράζω."Βασικά έλεγα να με βοηθήσεις να διαλέξω άλλη μπλούζα, πάμε στο δωμάτιο μου;"
Με ορεξούλες ξύπνησε Με ανεβάζει στον ώμο του ενώ εξακολουθώ να είμαι χωρίς μπλούζα με το κεφάλι μου να κρεμιέται, στρίβει, και κουτουλάω σε μια γωνία."ΧΑΧΑΧΑ, Για σπασμένο χέρι μια χαρά τα πας''
"Το ξέρεις πως κοιμάται η μαμά σου;"
"Ναι, αλλιώς θα μέναμε στο σαλόνι αν έλειπε"
Λέω και το κλείνω το μάτι"Τι θα σε κάνω;"
KAMU SEDANG MEMBACA
Ο φιλος απο τα παλια
Fiksi RemajaΨέματα, αγάπη, έρωτας και ένας θάνατος που έχει επηρεάσει τους πάντες, λίγο παραπάνω από όσο νομίζαμε, μια κοπέλα πληγωμένη από την απώλεια δυο ατόμων, νεκρών και ζωντανών, θα ρθει η αλήθεια στο φως, είναι όλοι όπως δείχνουν; Υπάρχει άραγε ευτυχισμέ...